Sanoisin, että pyssy näyttäisi varsin hyvältä 65 kiloisena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisit kovat voitot kyllä jos myisit. hö.. Olenko tuomittu olemaan ilman palleroisia? Et kyllä saa ääntäni seuraavissa Kalifornian vaaleissa.. :(En mie noita myy. Syön ne ite. Sinapilla ja ketsupilla. Juon päälle maitoa. NAM!
Nesteet lähteny liikenteeseen...Kohta äijä menee jo ohi...Munat ja makkara on tosi hyvä yhdistelmä. Itse laita yleensä sekaan vielä kalapuikkoja.
Hyvin oot kyllä laihtunu. Itellä oli iltapaino tuossa 97.4. Ollaan kohta saman painosia jos vielä laihutat :D

Sanoisin, että pyssy näyttäisi varsin hyvältä 65 kiloisena.
Saisit kovat voitot kyllä jos myisit. hö.. Olenko tuomittu olemaan ilman palleroisia? Et kyllä saa ääntäni seuraavissa Kalifornian vaaleissa.. :(
Itse olen töissä ja olen juonut litran maitoa ja syönyt kaksi Subia jo. :5:
Paljon onnea meidän Alkkarille! Onko viinakset jo jäähtymässä?

Jos se nyt maistuu hyvältä, niin mieti mitä etuja saat nelikymppisenä! :kippis1:Kiitti :haart:
Bisse maistuu paremmalta näin vanhana.
Niin, liian vanha meidän miitteihin. Silloin joskus kun olit nuori, niin vielä kelpasit. hähä. ;)Alat olemaan jo vanha täti.
Niin, liian vanha meidän miitteihin. Silloin joskus kun olit nuori, niin vielä kelpasit. hähä. ;)