Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanoisin, että pyssy näyttäisi varsin hyvältä 65 kiloisena.

En mie noita myy. Syön ne ite. Sinapilla ja ketsupilla. Juon päälle maitoa. NAM!
Saisit kovat voitot kyllä jos myisit. hö.. Olenko tuomittu olemaan ilman palleroisia? Et kyllä saa ääntäni seuraavissa Kalifornian vaaleissa.. :(

Itse olen töissä ja olen juonut litran maitoa ja syönyt kaksi Subia jo. :5:

Munat ja makkara on tosi hyvä yhdistelmä. Itse laita yleensä sekaan vielä kalapuikkoja.

Hyvin oot kyllä laihtunu. Itellä oli iltapaino tuossa 97.4. Ollaan kohta saman painosia jos vielä laihutat :D
Nesteet lähteny liikenteeseen...Kohta äijä menee jo ohi...:eek:

Sanoisin, että pyssy näyttäisi varsin hyvältä 65 kiloisena.

Sitten saisit roudata mut jonnekkin auraustikuksi tai takuksi....:D

Saisit kovat voitot kyllä jos myisit. hö.. Olenko tuomittu olemaan ilman palleroisia? Et kyllä saa ääntäni seuraavissa Kalifornian vaaleissa.. :(

Itse olen töissä ja olen juonut litran maitoa ja syönyt kaksi Subia jo. :5:

En mie laatu tavaraa myy. Käy ostamassa omat prismasta, senkin pallerovaras. En edes sinun ääntä kaipaisi, kun olet tuommoinen kiukkupussi.

Itse söin tänään pakastepitsan jonka päälle laitoin juustoa ja lauantaimakkaraa.

Pyssy: Kestää kyllä tovi vielä :D Nyt pamahti vaan vähän lisää painoa, alotin reatiinia syömään.

Täytin just/täytän tänään 19v :dance:

Ikäkriisi.

Kauniita unia kaikille...:haart:
Ajattelin katsoja Fringen jakson nro 20 ja nauttia...

Edit : Paljon onnea Alyssa..

Paljon onnea meidän Alkkarille! Onko viinakset jo jäähtymässä?

:haart:
Kaapissa on vaan yks olut ja se piti juoda keskiyöllä mut taidankin juoda nyt ku unohdin :D Huomenna sitten kakkukahvittelua äidin ja mamman kanssa ja sit vihdoin laillisesti Edisoniin!

19 on kyl ihan pirun turha ikä. Haluaisin olla 20. Tai 18 koko loppuelämäni.

Hyvää synttäriä, Alyssa!
free-party-smileys-773%5B1%5D.gif

Nyt ei sitten muuta kuin juhlimaan vaan, kun kerran sitä aikaakin on. :)

Kiitti :haart:

Bisse maistuu paremmalta näin vanhana.

Kiitti :haart:

Bisse maistuu paremmalta näin vanhana.
Jos se nyt maistuu hyvältä, niin mieti mitä etuja saat nelikymppisenä! :kippis1:

Haha :D Nyt jo kyl mun polvee kolottaa ku on tulossa pakkasta ja kiloja on kertynyt liikaa vuosien varrella. Harmaita hiuksiakin ihan varmasti löytyy ja ryppyjä silmäkulmissa :(

Itseasiassa olis kiva olla silleen hiukan alle 15 vaikka, olis viel sakkolihaa :D

Kohta jyrähtää...

grandma.jpg

Biroo, shhhh. Oon teräsmummo.

Niin, liian vanha meidän miitteihin. Silloin joskus kun olit nuori, niin vielä kelpasit. hähä. ;)

:( Mut onneks mä oon silti porukan kuopus :haart: Te muut ootte niin vanhoja.

Chunky, :D Just hyvä.

Back
Ylös Bottom