Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

NuQQQ.

Katon youtubesta 30 osasta dokaria Triple H:sta.. 10 min per osa.. jännä

Pakko ku väsyttää niin paljon. Jännittää kyll vähä et heräänkö, meinaan en aina kuule herätyskelloo jos saan nukkuu alle 5h.. :) Mut nyt kyll :zzzz: ja toivotaan parasta. Yöt kaikille!

Pakko ku väsyttää niin paljon. Jännittää kyll vähä et heräänkö, meinaan en aina kuule herätyskelloo jos saan nukkuu alle 5h.. :) Mut nyt kyll :zzzz: ja toivotaan parasta. Yöt kaikille!
Aamuisin on yllättävän pirteä, jos nukkuu tarpeeksi vähän, tyyliin pari tuntia. Ainakin itse oon huomannut tämän. :)

Voisihan sitä kyllä painua pehkuihin pikkuhiljaa... öitä!

Mäki aloin kattoo ja samaa mieltä sunkaa oon.. Ite kelaan vaa noi painimatsit.

On kyllä hiukan huonosti tehty dokkari tuo. Pienet koosteet olisi noista matseista ymmärtäny, mutta ei kai nyt saakeli koko matsia tarvihe näyttää.

John Cenan dokkari oli oikeesti helvetin hyvä.

En sit tiiä, että millanen olis tuo The Game doku triple hoosta.

Mitäs vässyköitä täällä taas on? Ennen ei ollu yöllä netissä roikkumista! Oli vaan pimeä navetta ja kourallinen jyviä! Niillä piti talven tullen ruokkia koko satapäinen lehmälauma. Jumalauta! :D

Eniten mua vituttaa noussa kymmene minuutin välein vaihtamaan videota kun toi ei jostai kumman syystä ite uutta alota :(

edit. doh ei ollu play all päällä

On kyllä hiukan huonosti tehty dokkari tuo. Pienet koosteet olisi noista matseista ymmärtäny, mutta ei kai nyt saakeli koko matsia tarvihe näyttää.

John Cenan dokkari oli oikeesti helvetin hyvä.

En sit tiiä, että millanen olis tuo The Game doku triple hoosta.

Vois vaihtaa dokkarii siihe :P

Mitäs vässyköitä täällä taas on? Ennen ei ollu yöllä netissä roikkumista! Oli vaan pimeä navetta ja kourallinen jyviä! Niillä piti talven tullen ruokkia koko satapäinen lehmälauma. Jumalauta! :D
Mitä se vitamiini täällä oikein huuteloo? :D

Back
Ylös Bottom