Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä kaakao on silti yks parhaista suomenkielisistä albumeista ikinä..

edit. Enkä tajua miten kukaan jaksaa sanoa että karma olisi jotai "heavyä".. Ei mielestäni oo lähelläkään heviä tai edes yritä olla.
Kuvitellaanpas asia näin. Jos on olemassa Ismo ja Black Metal Ismo. Siltä väliltä löytyy Hevi-Ismo. Asia tuli todistetuksi.:) Itselle ei kyseinen artisti tuo euforiaa. Jos jollekin tuo, niin hyvä homma.

Kyllä tää levy alkaa vähitellen kuullostaa ihan hyvältä..

Kertoisitko Grip mikä on mielestäsi taidetta, jos Karma on "tekotaiteellista"?

edit en tajunnu mitää tosta sun äskesestä viestistä:D
Ookko kännissä siel? :D

edi2. jaa eiku nyt aloin hahmottamaan.. joo ei mitään unoha.

Tää menee kohta taas mielpideväittelyks missä ei oo mun mielestä mitään järkee.. toinen tykkää toinen ei.
Alanko on minun mielestä myös tosi nerokas muusikko ja sanoittaja :)

Auton hakuun ei oo onneks hirveen tarkkoja ehtoja, mut halpa pitäis olla, mahdollisimman hyväkuntonen ja tietenki hyvännäkönen..:D (eiks tää oo se perus) Ööö.. no kyllä sen tietää kun kohalleen tulee :haart:

Auton hakuun ei oo onneks hirveen tarkkoja ehtoja, mut halpa pitäis olla, mahdollisimman hyväkuntonen ja tietenki hyvännäkönen..:D (eiks tää oo se perus) Ööö.. no kyllä sen tietää kun kohalleen tulee :haart:
Fiat bravo? Hyvännäkönen se ehkä ei oo, mutta melko halpa ja lötyy usein myös vähänajettuja. Ite ostin syksyllä ja oon ollu tosi tyytyväinen, mitään vikaa ei ole tullu ja autolla kuitenkin ikää 11 vuotta.

Tuosta Maj Karmasta on paha lähteä väittelemään. Jonkun kappaleen kuullut joskus. Tekotaiteellisella tarkoitan väkisin väännettyä asiaa, joka yritetään saada tunnustamaan joltain suurenmoiselta, vaikkei siihen välttämättä edellytyksiä olisikaan. Ismolla tuotanto on mielestäni täten tekotaiteellista. Ja päähäni on syntynyt jonkinlainen yhtymäkohta Maj Karman ja Ismo Alangon välillä. Jos ei ole kokemusta jostain asiasta, niin silloin pelataan mielikuvilla. Taiteesta en tajua mitään enkä haluakaan. Omaan korvaan sulosointuja tarjoilevat esim. Joss Stone ja erinäiset örinäbändit.

Ihan hyvät perusteet mielipiteilles. Minä nyt kuvittelisin jotain taiteesta ja "taiteesta" ymmärtäväni, mutta silti mielipiteitä ja makuja löytyy maailmasta yhtä paljon kuin ihmisiä ja niistä on aivan helvetin typerää väitellä. Tyyliin kumpi on parempi tai onko joku hyvää tai huonoa. Keskustella voi, mutta mielestäni väittelystä ei ole kummallekkaan osapuolelle mitään hyötyä. Paitsi jos saa suunsoitosta ja vittuilusta jotain kiksejä.

Joss Stonea kuuntelin joskus viisi vuotta sitten. Ihan mukavan rauhallista musaa. Rentouttaa kummasti.

Nii tällee ku ettii halpaa, hyväkuntost, ei liian vanhaa tai liikaa kilometrejä ja viel suht hyvännäköstä niin se on ku ettis neulaa heinäsuovasta ja jostain täytyy tinkiä ainaki vähän :)

Ihan hyvät perusteet mielipiteilles. Minä nyt kuvittelisin jotain taiteesta ja "taiteesta" ymmärtäväni, mutta silti mielipiteitä ja makuja löytyy maailmasta yhtä paljon kuin ihmisiä ja niistä on aivan helvetin typerää väitellä. Tyyliin kumpi on parempi tai onko joku hyvää tai huonoa. Keskustella voi, mutta mielestäni väittelystä ei ole kummallekkaan osapuolelle mitään hyötyä. Paitsi jos saa suunsoitosta ja vittuilusta jotain kiksejä.

Joss Stonea kuuntelin joskus viisi vuotta sitten. Ihan mukavan rauhallista musaa. Rentouttaa kummasti.
Miten se meni se vanha sanonta. Makuasioista ei voi...:) Voi kai sitä musiikistakin väitellä, mutta minulla ei siihen "tietotaito" riitä. Itseasiassa sana taide saa minut miltei pahoinvoivaksi. Guita' Hero pleikkarilla kyllä sujuu.:D

Kirjoitin jo liian pitkän viestin mielipiteistäni taide-väittelyihin ja muuhun, mutta en jaksa laittaa sitä :D. Käyn syömään pihvejä riisillä ja kuuntelen tätä karman uutta levyä.. Ehkä katson muutaman rästi jakson Housea. Jos sitten keittäis teet ja lukis netistä vanhoja Garfield-sarjakuvia. Kyllä työttömän maittaa. (ens viikolla sitten jänskätään onko rahaa vuokraan ja laskuihin)

Back
Ylös Bottom