Millasta autoa haet? Jos venaat muutaman kuukauden ja jos oon saanu töitä, niin myyn omani ja ostan uuden.Kyll tää auton ettiminen on hankalaa.. Ei kellään ois myynnissä:D

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millasta autoa haet? Jos venaat muutaman kuukauden ja jos oon saanu töitä, niin myyn omani ja ostan uuden.Kyll tää auton ettiminen on hankalaa.. Ei kellään ois myynnissä:D

Kuvitellaanpas asia näin. Jos on olemassa Ismo ja Black Metal Ismo. Siltä väliltä löytyy Hevi-Ismo. Asia tuli todistetuksi.Kyllä kaakao on silti yks parhaista suomenkielisistä albumeista ikinä..
edit. Enkä tajua miten kukaan jaksaa sanoa että karma olisi jotai "heavyä".. Ei mielestäni oo lähelläkään heviä tai edes yritä olla.
Itselle ei kyseinen artisti tuo euforiaa. Jos jollekin tuo, niin hyvä homma.
Fiat bravo? Hyvännäkönen se ehkä ei oo, mutta melko halpa ja lötyy usein myös vähänajettuja. Ite ostin syksyllä ja oon ollu tosi tyytyväinen, mitään vikaa ei ole tullu ja autolla kuitenkin ikää 11 vuotta.Auton hakuun ei oo onneks hirveen tarkkoja ehtoja, mut halpa pitäis olla, mahdollisimman hyväkuntonen ja tietenki hyvännäkönen..:D (eiks tää oo se perus) Ööö.. no kyllä sen tietää kun kohalleen tulee :haart:
Miten se meni se vanha sanonta. Makuasioista ei voi...Ihan hyvät perusteet mielipiteilles. Minä nyt kuvittelisin jotain taiteesta ja "taiteesta" ymmärtäväni, mutta silti mielipiteitä ja makuja löytyy maailmasta yhtä paljon kuin ihmisiä ja niistä on aivan helvetin typerää väitellä. Tyyliin kumpi on parempi tai onko joku hyvää tai huonoa. Keskustella voi, mutta mielestäni väittelystä ei ole kummallekkaan osapuolelle mitään hyötyä. Paitsi jos saa suunsoitosta ja vittuilusta jotain kiksejä.
Joss Stonea kuuntelin joskus viisi vuotta sitten. Ihan mukavan rauhallista musaa. Rentouttaa kummasti.
Voi kai sitä musiikistakin väitellä, mutta minulla ei siihen "tietotaito" riitä. Itseasiassa sana taide saa minut miltei pahoinvoivaksi. Guita' Hero pleikkarilla kyllä sujuu.:D