Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanotaas tännekkin MOI!! Kai sitä vois kohta mennä vaikka unille. Tai en mä tiiä. Ei kyllä yhtään väsytä..

e.Kattelin äsken yhtä Raven Rileyn pätkää ja öhh.. kävin sitten vessassa..

auton vois käydä pesemässä parkkihallissa..

Kylläpäs oli lööv hotellis paljo lössiä, hyvä että mahtu ees jotenki kävelee :E Kait sitä pitäs koittaa nukkuu tästä ja aamul sit 8aikaa kouluu, wipii o/

nyt on freessi ulkoa ja sisältä..jospa vähäks aikaa nuo plussakelit tippus pakkasen puolelle niin ei menny työ iha harakoille. Tosin onhan se hyvä välillä suolat suihkutella vittuun..sitä paskaa kun ne täällä etelässä varsinkin työntää joka paikkaan

hiljanen..ainaki täällä

hehee sain vihdoinkin puhelimeen viestiääneksi jo kauan himoitsemani euro tripin email-äänen "mail mother fucker!" :D yövuoron pieniä iloja

Oujee viimeinen rutistus ja alkaa viikonloppu!

vohou 2h ja viikon loma

Ötyä.

Uneton yö :( Ja huomenna suomen suullinen loppukoe, tulee varmaan menemään tosi hyvin kun oon kipeä + väsynyt...

Viikonloppu! Ollu koko päivän vähän koomainen olo. Muutama koulutyökin pukkaa mukavasti päälle. Mitäs yökukut?
Tässähän tämä...Jos Gazaa kattelis ja kuuntelis...
edit : Taitaa olla streamit jo poikki. En ois kattonukkaa...Niin ja lankesin tänään kahteen isoon pizzataxin pizzaan. Toinen Dillinger huutelee tuolta jääkaapista...Vain mun nimeä...

Back
Ylös Bottom