Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan komia on tuo. Vähän niinkuin vapaudenpatsaan, rokkitytön ja robotiikan seuraus.;)

Niinhän se noissa skaboissa on, että väännät ihan jumalattoman hienon ja lopulta valitaan joku ihan basicsimppeli logo.:D

noni mcfeast löysi kotinsa mun masusta :P tekipä eetvarttia

Oon kelannu lopettaa hampurilaisten syönnin, vituttaa se luunpalasten ym paskan syljeskely noista mäcinkin antimista

Aikoihin en oo voinu syödä myöskään tehtaan pakkaamaa jauhelihaa

Ötyä...
Se on aika :zzzz:

joo-o vois luovuttaa ja lähtee makkoomaan..huomenna taas 17.00 töihin joten sitä ku nukkuu iltapäivän puolelle asti niin ei paljon muuta kerkiä kun eväät tehdä ja veivata lapaseen. yötä yötä kaikille vain!

Ötyä.

Ostin tänään tämmöstä makkaraa:

pvagent.dll

Oli muuten aivan perkeleen hyvää.

Huomenna ostan kokonaisen lenkin ja syön sen sinapin kanssa. RÄYH.

Tässä tää nukkuminen taas nähdään. Ahdistaa niin paljon, että ei se uni tule. Huomenna tulee täyteen 2 kk kun en ole nukkunut yhtäkään kunnollista yöunta. Tervettä...not

Mä lähen nyt koisimaan. Eilen meninkin nukkumaan kello 11.15 :rolleyes:.Nyt uni maittaa, 3 tuntia tullut nukuttua keskiviikon, kello 14 jälkeen. Tervettä on unirytmit. Nyt pitää ruveta menemään ajoissa petiin...

ÖTYÄ KAIKILLE !!

Ainiin, johan ne työt pyssyllä lähestyy kovaa vauhtia?

Ainiin, johan ne työt pyssyllä lähestyy kovaa vauhtia?
Tää vielä ja sitten lasku... Loma vasta puolillaan. 4.2 takas duuniin. Eipä siinä SOON MORO !!

hohoi tervehdys läskisilmät, te rahkan puputtajat! 6 päivässä 70 tuntia töitä..nyt on vikat 15 menossa josta jäljellä rupuiset 6,5 tuntia. ehanata..mitäs tänä yönä keksittäs?

Back
Ylös Bottom