Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin taas kalapuikkoja ja makaronia tartarkastikkeella..
...Lähden nyt ajoissa nukkumaan...
..Jugetsi älä vedä lärvejä, aamulla vituttaa vielä enemmän krapulassa...:urjo::urjo:

Taidan keittää itselleni makaroonit ja paistaa kylkiäisiksi kalapuikkoja.
Älä nyt noin mässäile. Mä vedin äsken kanan koipipaloja vai olikohan ne siipipaloja. En tiedä, mutta kuitenkin. Pääasia tässä on se, että sain juoda niitten kanssa ja sehä se vasta on mukavaa.:kippis1:

e.Pyssy, enhän mä lärvejä. Ihan vaan sivistyneesti otan vitutukseen ja ehkäpä vähän vapaitten alkamisen kunniaksi. Tää on muuten uskomattoman vaikeeta tää kirjottaminen kun nää kirjaimet on ihan väärissä paikoissa.

Meitsillä on vielä lohi uunissa ja toivottavasti ois ennen 1 valmis niin pääsis syömään!:D
Piti mennä tänään ajoissa nukkumaan kun huomenna perinteisesti 8 töihin...

http://ylex.yle.fi/FixaaX

Mä ajattelin osallistua tohon skabaan, aika :david: palkinnot mutta kyllä mä miniläppärille jotain käyttöä varmaan keksin. Kuvakin on jo työstön alla, voisittekin oikeestaan antaa kommenttia kumpi leiska on parempi. En osaa päättää kumpaa lähden hiomaan eteenpäin. Eli siis neliöllä vai ilman.

Liitteet

• wip03-1.webp
    wip03-1.webp
    25,6 KB · Katsottu: 92
  • wip03-2.webp
    wip03-2.webp
    25,8 KB · Katsottu: 104
Meen seikkailee ulkomaille huomenna.;)

viroon:dance:

hmm lupasin olla tän yön poissa täältä mut kun ei nukutakkaan niin..vois melkein lähtee mäkkärin autokaistalla käymään..emänälkä

Älä nyt noin mässäile. Mä vedin äsken kanan koipipaloja vai olikohan ne siipipaloja. En tiedä, mutta kuitenkin. Pääasia tässä on se, että sain juoda niitten kanssa ja sehä se vasta on mukavaa.:kippis1:

e.Pyssy, enhän mä lärvejä. Ihan vaan sivistyneesti otan vitutukseen ja ehkäpä vähän vapaitten alkamisen kunniaksi. Tää on muuten uskomattoman vaikeeta tää kirjottaminen kun nää kirjaimet on ihan väärissä paikoissa.
Perus iltapala tämä on miule. Menee kuulemani mukaan suoraan hauikseen! Kanaa söisin, mutta se on sen verran hintavaa, että en työttömänä siihen koske, hyi.

hmm lupasin olla tän yön poissa täältä mut kun ei nukutakkaan niin..vois melkein lähtee mäkkärin autokaistalla käymään..emänälkä
Tuu hakeen messiin niin mennään! Samalla jos koukataan hotellin kautta hakemassa parit tyttöset mukaan..:)

vissiin hallitus ei tykkäis hyvää tuosta hotellireissusta..muutenkin heittää katseen jos erehdyn mainitsemaan hotellivantaan ja illanvieton samassa lauseessa :D

edit: missä ne tyyyyytöt sillon on kun pillua tekkeeeee mieliiiiii..

Älä nyt. Laitat sen nukkumaan ja hiivit hiljaa takaovesta.:)

ei se asu edes täällä :D

edit:mäkkäriiin :P-->

ei se asu edes täällä :D
No mikäs tässä sit on ongelmana. Ei se tuu ikinä siis tietämään mitään..:hyvä:

http://ylex.yle.fi/FixaaX

Mä ajattelin osallistua tohon skabaan, aika :david: palkinnot mutta kyllä mä miniläppärille jotain käyttöä varmaan keksin. Kuvakin on jo työstön alla, voisittekin oikeestaan antaa kommenttia kumpi leiska on parempi. En osaa päättää kumpaa lähden hiomaan eteenpäin. Eli siis neliöllä vai ilman.

Älä laita neliötä. Tulee vähän palikkamainen muuten. Voisi kyllä itsekin vetäistä vähän logontynkää.

Huh huh. 3 desiä makaroonia ja kuusi kalapuikkoa. Olen täynnä. Hikikin nousi myös otsalle.

Ei muuten meinannut mahtua ruoka lautaselle. Pitää varmaan ruveta syömään jostain kaukalosta.

Älä laita neliötä. Tulee vähän palikkamainen muuten. Voisi kyllä itsekin vetäistä vähän logontynkää.

Vetäise vaan pois, ihan hauska skaba vaikka palkinnot on mitä on. Neliöttömälle tielle päädyin itsekin, alunperin meinasin laittaa sen kun alkuperäisessäkin logossa on mutta sit funtsin että helvetti, turhaan sitä tekemään samanlaista kun tässä sitä piti fixata, meitsi sitten fixaa isolla kädellä. :rock: Pienensin vähän tekstiä ja tein luureista symmetriset, huomenna jatkuu...

Liitteet

• wip05.webp
    wip05.webp
    24,9 KB · Katsottu: 113
Back
Ylös Bottom