Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt noin mässäile. Mä vedin äsken kanan koipipaloja vai olikohan ne siipipaloja. En tiedä, mutta kuitenkin. Pääasia tässä on se, että sain juoda niitten kanssa ja sehä se vasta on mukavaa.:kippis1:Taidan keittää itselleni makaroonit ja paistaa kylkiäisiksi kalapuikkoja.
palkinnot mutta kyllä mä miniläppärille jotain käyttöä varmaan keksin. Kuvakin on jo työstön alla, voisittekin oikeestaan antaa kommenttia kumpi leiska on parempi. En osaa päättää kumpaa lähden hiomaan eteenpäin. Eli siis neliöllä vai ilman.Meen seikkailee ulkomaille huomenna.;)
Perus iltapala tämä on miule. Menee kuulemani mukaan suoraan hauikseen! Kanaa söisin, mutta se on sen verran hintavaa, että en työttömänä siihen koske, hyi.Älä nyt noin mässäile. Mä vedin äsken kanan koipipaloja vai olikohan ne siipipaloja. En tiedä, mutta kuitenkin. Pääasia tässä on se, että sain juoda niitten kanssa ja sehä se vasta on mukavaa.:kippis1:
e.Pyssy, enhän mä lärvejä. Ihan vaan sivistyneesti otan vitutukseen ja ehkäpä vähän vapaitten alkamisen kunniaksi. Tää on muuten uskomattoman vaikeeta tää kirjottaminen kun nää kirjaimet on ihan väärissä paikoissa.
Montas söit?Tein illalla riisiä ja paistelin kalapuikkoja..
Tuu hakeen messiin niin mennään! Samalla jos koukataan hotellin kautta hakemassa parit tyttöset mukaan..hmm lupasin olla tän yön poissa täältä mut kun ei nukutakkaan niin..vois melkein lähtee mäkkärin autokaistalla käymään..emänälkä

No mikäs tässä sit on ongelmana. Ei se tuu ikinä siis tietämään mitään..:hyvä:ei se asu edes täällä :D
http://ylex.yle.fi/FixaaX
Mä ajattelin osallistua tohon skabaan, aikapalkinnot mutta kyllä mä miniläppärille jotain käyttöä varmaan keksin. Kuvakin on jo työstön alla, voisittekin oikeestaan antaa kommenttia kumpi leiska on parempi. En osaa päättää kumpaa lähden hiomaan eteenpäin. Eli siis neliöllä vai ilman.
Venäjälle:dance2::dance2:viroon:dance:
Älä laita neliötä. Tulee vähän palikkamainen muuten. Voisi kyllä itsekin vetäistä vähän logontynkää.
Pienensin vähän tekstiä ja tein luureista symmetriset, huomenna jatkuu...