Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terve yöhön! Naapurit panee sellaisella volyymilla, että eihän täällä voi nukkua. Tai siis vois varmaan jos yrittäis, mutta ei malta, kun kiinnostaa tietää, että kuinka kauan ne jaksaa. Nyt mennyt jo ~puoli tuntia kunnon teurastusäänillä. :rock:

No höh. Nyt ne sit lopetti, heti kun olin kehunut. :jahas:

Lukikohan ne pakkista samalla? :D

Terve yöhön! Naapurit panee sellaisella volyymilla, että eihän täällä voi nukkua. Tai siis vois varmaan jos yrittäis, mutta ei malta, kun kiinnostaa tietää, että kuinka kauan ne jaksaa. Nyt mennyt jo ~puoli tuntia kunnon teurastusäänillä. :rock:

No höh. Nyt ne sit lopetti, heti kun olin kehunut. :jahas:

Lukikohan ne pakkista samalla? :D

Kunnon aplodit aina aktin jälkeen rauhoittavat kummasti, näin olen kuullut.

Jee, joulutonttuna on kivaa! Ja huomenna pääsee tempaamaan, hienoa on laiffi!

Söin todella makeaa kääretorttua ja nyt on ällöittävä olo.
Ei saa syoda liian makeaa, siita kasvaa allit ja peppu :kukkahattutati:

Meinasin jo aiemmin kutsua sua hunajapepuksi, mutta pysaytin itseni tekemasta moista riketta taman threadin yleista luonnetta kohtaan Miken viime yona postaaman ohjeistuksen luettuani.

...

Piti mennä ajoissa nukkumaan ja veny taas viiteen. tästä tule yhtään mitään näin.
Luuserit nukkuu :thumbs:

Aamu koittaa.

morningsun.jpg

Taas yö. Ja taas mä juopottelen. Saatana.

e. Grosskopf oli todella nopea. Melkein yhtä nopea kuin minä sängyssä..

Susta on hyvää vauhtia tulossa alkkis Jugetsi;)

Telkkarista ei tule mitään, vois kohta painua sänkyyn.

Itelläkin ois tänään tehnyt mieli muutamat ottaa. Jätin kumminkin ottamatta, perkele.

Menen yrittämään jos Call of dutyn moninpeli toimisi.

Janpa en mä mikään alkkis oo. Mulle vaan maistuu soppa viikolla ja teet muut juotte viikonloppusin. Ammatin suomia etuja nääs nämä viikolla ryyppäämiset.;)
Mun tekis mieli homoilla täälläkin, mutta se on kielletty. Jos edes pienen poskisuudelman annan siis pojille vaivihkaa..

Back
Ylös Bottom