Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toiset ei tarvitse edes käsiä. Öhömm...

Iltaa.

G:llä näköjään korkki narahtanut, hienoa. Tiistainahan ne tekijät tiputtelee. Mikä on illan drinkki?

Glögiä ja vodkaa. Yhtiömme kiittää!!

Mä sulle kohta pahat näytän. Glögiä ei saa edes juoda minkään muun kanssa kuin vodkan. Nyt joku sanoo, että sitä pitää juoda punaviinin kanssa, mutta punaviiniä ei kukaan normaali ihminen voi juoda muutenkaan.;)

Glögi glöginä ja muut juomat erikseen. Mä en voi sekoittaa glögiin yhtään mitään. Mitä pahoja sä mulle näytät?

Kossu + tyttären pillimehut...

Hyvä, muista myös syödä ne jugurtit pois sieltä jääkaapista kuljeksimasta.

Täällähän on useampi tekijä langoilla. Taidan juoda lasin maitoa ja menen kohta nukkumaan. Aamulla sitten reippailut raikkaassa aamu ilmassa.

Mielelläni vaihtaisin siihen hopeaturkin muistilokeroon vaikka jonkun läheisen synttärit tai muut tärkeät asiat.

Nyt menen, öitä.

Nyt tuntuu että kaikki menee nukkumaan. Toi yks pervo pakkislainenkin jo poistu mesestä, niin mäkin taidan häipyä hälventämään humalaa. Muistakaa juoda paljon viinaa jos se vaan on jotenkin mahollista!

Back
Ylös Bottom