Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei paras. Väsymys on hirvee, nälkä on hirveä ja jääkaapista löytyy vain wokkivihanneksia ja katkarapuja. niistä siis teen yöpalaa.

Koirakin riehuu kuin sekopää.

Jos on kerran hirveä, niin pannulle se perkele. Suosittelen mausteeksi punaviiniä rosepippuria ja merisuolaa.

Koto löytyis kyllä ruokaa vaikka viikoks, mutta dietti päällä niin ei kärsi pahemmin enään syödä.

Light limuun on tyydyttävä:thumbs:

Sama. Dieetti on päällä, mutta tänään en oo syöny juuri mitään ja oli tarkotus viettää mässypäivä. Boolia vain join ja söin pari suklaata.

Viimeksi muokattu:
Jos on kerran hirveä, niin pannulle se perkele. Suosittelen mausteeksi punaviiniä rosepippuria ja merisuolaa.

No hirvinsäilykettä on kyllä, mutta kun on tuhonnu mun kuorimaveitsen purkkeja avatessa niin yritän säästellä siitä loput. Pitäis ostaa tökinavaaja...

Punkku on tuhottu. Mitähän sitä seuraavaks jois että tulis ihan kaaaaamea kapula..

Sama. Dieetti on päällä, mutta tänään en oo syöny juuri mitään ja oli tarkotus viettää mässypäivä. Boolia vain join ja söin pari suklaata.

Heitä helvettiin moiset tietit... ei niitä ollu ukeillakaa mitään diettejä kansainvälisten kovapanosammuntojen aikaan -39-45. Kyllä yhtenä päivänä saa mässätä miten haluaa. Lopun vuotta saa laskea jotain painonvartija pisteitä...

ps. kunnioitan teitä, jotka kykenette vastustamaan hyvän ruuan kutsua, terv. jojoilija:)

Tää jojoilija on jo sen verran läski että pakko tiputtaa rasvaa että näkkee onko sitä lihasta jos CBB-karkelihin uskaltais lähtee pikkuhiljaa.

wok-vihanneksia, maitoa, koiranruokaa, katkarapuja

Edit: niin ja voita. Mut aloin jo tekeen ja syön noita hemmetin herneitä.
ei voi valittaa mä söin tossa 10 aikaan fazerin remix pussista pari kourallista mässyy.
nyt rupee tulee nälkä :itku: eikä oo muuta ruokaa kai pakko yrittää nukkua.

Laiton just pullon Bollinger Special Cuvéeta jäähtymään. Kohta riipasen 55€ pullon kurkusta alas ja pieren päälle, nytten tupakille!

No kun ei ole kirkkaita niin joutuu juomaan viiniä ja likööriä.. pisangia seuraavaks..

Minkälainen koira sul on?

Mikä mua vaivaa. Luen kymmenettä kertaa anaalilimsasta. Oon savosta. lappalaissavolainen perhana.

no se nyt on tarkoituksella typo tossa ananaslimonadissa (ananasalimskassa)...
aika willi maku tää jäger (jäger=jääkäri=metsästäjä) & ananaslimonadi...

Minkälainen koira sul on?

dalmatiankoiran ja sileäkarvaisen noutajan sekoitus. 9 viikkoa vanha. Nukahti jus varpaisiin. Onneksi.

Se oli ihan iisisti lähes aina mutta naapurit alko sen verran rajusti raivoamaan ja nakkelemaan tavaroita niin tuokin sekos. Ei siinä. Emmiekään pystyis rauhottumaan.

Back
Ylös Bottom