Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itselläni ikää 18, ja Tuntematon sotilas on tullut katsottua kyllä lähemmäs jotain 20 kertaa, sekä tietenkin kirja luettua pari kertaa. Äsken taas tuli katsottua, aina se vaan samalla tavalla koskettaa, vaikka sinänsä olen varmaan keskimääräistä vähemmän isänmaallinen ihminen.

Lisäksi löysin taas elokuvan dialogista uuden, nerokkaan Väinö Linnan kritiikin, jota aiemmin en ole tajunnut.:)

Mikä on vointi?

Tuntematon nyt kuuluu itsenäisyyspäivään...koskahan yle näyttää itsenäisyyspäivänä pekka parikan talvisodan leikkaamattonana versiona....

vaikka Tuntemattomasta löytääkin aina uusia ulottuvuuksia niin, kaatuuko Suomen itsenäisyyspäivä, jos joku kerta ei näytettäisikään tuota Edvin Laineen Tuntematonta YLEltä?

Ei paras. Väsymys on hirvee, nälkä on hirveä ja jääkaapista löytyy vain wokkivihanneksia ja katkarapuja. niistä siis teen yöpalaa.

Koirakin riehuu kuin sekopää.

Wokkia...njaammmm...:rock:

Itse olin isänmaallinen ja söin päivälliseksi hookenblöödiä eli hookoon-sinistä....

Wokkia...njaammmm...:rock:

Itse olin isänmaallinen ja söin päivälliseksi hookenblöödiä eli hookoon-sinistä....

No ei mitään parasta wokkia ku piti heittää sekaan jotain herne-maissi-paprikamörssöä ja katkarapuja lihankorvikkeesksi..:D

Sitä on aina tällänen ettei muista käydä kaupassa.

No ei mitään parasta wokkia ku piti heittää sekaan jotain herne-maissi-paprikamörssöä ja katkarapuja lihankorvikkeesksi..:D

Sitä on aina tällänen ettei muista käydä kaupassa.

sain inspiksen...heitin pannulle hookenplöödiä ja toastia.

Päälle cheddaria. Hiukopalaa, avot!

Voihan sitä käydä kaupassa ihan millon lystää:D täälläpäin on ainakin ABC auki 24/7:dance:

Plääh. Liian pitkä matka..:D Ei jaksa yhtä kilsaa kävellä tässä mielentilassa eijjjeiijjei.

Ja vasta nyt muuten tajusin että mulla on kyllä soijarouhetta.. noo. Eiköhän tuotakin nälkäänsä syö.

Plääh. Liian pitkä matka..:D Ei jaksa yhtä kilsaa kävellä tässä mielentilassa eijjjeiijjei.

Ja vasta nyt muuten tajusin että mulla on kyllä soijarouhetta.. noo. Eiköhän tuotakin nälkäänsä syö.

Koto löytyis kyllä ruokaa vaikka viikoks, mutta dietti päällä niin ei kärsi pahemmin enään syödä.

Light limuun on tyydyttävä:thumbs:

wok-vihanneksia, maitoa, koiranruokaa, katkarapuja

Edit: niin ja voita. Mut aloin jo tekeen ja syön noita hemmetin herneitä.

Back
Ylös Bottom