Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tahtoisin saada sydänfilmikuvan siitä, kun Jugetsi pahoinpitelee polkuautoani joulukuun alussa asunnossani lemmikkikalkkunani vilistäessä pitkin tapetteja.

Saisinko vähän polkasta sun autoa?

Saisinko vähän polkasta sun autoa?
Voisin kyllä polkuautoilla sinne, kun se ruoskiminenkin jäi vain lupailun asteelle. Oppisit mitä liikennekoulu oikeasti on.

Hetken vain olin pois, niin täällä heti karkaa jutut ihan levottomiksi.
Tahtoo mukaan astumaan Kimssonia. Äkkiä!

Se on hyvin todennäköistä sekä toivottavaa.

E. Me voisimme nyt ensialkuun vedellä tämän yön ja sitten jatketaan muitten kanssa jos vielä tarvetta.

:jahas: x1234567890

E. Kimsson on kolmen astuttava kynäniska.
Hei hei hei! Mä tatuoin ne lihakset jo! :jahas:

Ja mun editti meinas kyllä tota sun kahden vempeleen reitasteluas, oli sellainen "Leni! Hei!" huudahdus.
Paremmalta se tosiaan noin näyttää kuitenkin! :lol2:

Resina-Leni :haart:

Toiset valittaa, että väsyttää ja toiset että ei väsytä. Mua väsytti just väärässä paikassa kun nukahdin mukavaan nojatuoliin kun pokeriturnausta oli menny 15 minuuttia. Nukuin 1 h 15 min. Kun heräsin, oli 120 chippiä eli alle yks iso blindi (200) jäljellä. Nousin parhaimmillaan 178 000 chippiin ja finaalipöytään asti. Jeah!

Ja pakko vielä vähän hehkuttaa. Viimeseltä kolmelta viikolta 5-numeroisen summan voitolla
Vippaatko viitosen?

Puska-Lenistä Resina-Leniksi 36 minuuttiin. Ei paha :rolleyes:

Mitä seuraavaksi?...

Puska-Lenistä Resina-Leniksi 36 minuuttiin. Ei paha :rolleyes:

Mitä seuraavaksi?...
Resinalla puskaan?

Jo meni juna, mutta tässä on rata. Mikäs nyt eteen?

EI HÄTÄÄ! Kolmen istuttava Resina-Leni hoitaa seurueennne puskasta aavikolle alta aikayksikön!

Back
Ylös Bottom