Tahtoisin saada sydänfilmikuvan siitä, kun Jugetsi pahoinpitelee polkuautoani joulukuun alussa asunnossani lemmikkikalkkunani vilistäessä pitkin tapetteja.
Saisinko vähän polkasta sun autoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahtoisin saada sydänfilmikuvan siitä, kun Jugetsi pahoinpitelee polkuautoani joulukuun alussa asunnossani lemmikkikalkkunani vilistäessä pitkin tapetteja.
Voisin kyllä polkuautoilla sinne, kun se ruoskiminenkin jäi vain lupailun asteelle. Oppisit mitä liikennekoulu oikeasti on.Saisinko vähän polkasta sun autoa?
Mä annan kernaasti yhden junan teidän leikkeihin.
Ei kiitos, minulla on jo kolmen istuttava resina.Mä annan kernaasti yhden junan teidän leikkeihin.
Ei kiitos, minulla on jo kolmen istuttava resina.
E. LENI!
Hei hei hei! Mä tatuoin ne lihakset jo! :jahas::jahas: x1234567890
E. Kimsson on kolmen astuttava kynäniska.
Vippaatko viitosen?Toiset valittaa, että väsyttää ja toiset että ei väsytä. Mua väsytti just väärässä paikassa kun nukahdin mukavaan nojatuoliin kun pokeriturnausta oli menny 15 minuuttia. Nukuin 1 h 15 min. Kun heräsin, oli 120 chippiä eli alle yks iso blindi (200) jäljellä. Nousin parhaimmillaan 178 000 chippiin ja finaalipöytään asti. Jeah!
Ja pakko vielä vähän hehkuttaa. Viimeseltä kolmelta viikolta 5-numeroisen summan voitolla
Äläpäs rivoile siellä töissä!Öy. Tänään ei mennä nukkumaan, tänään saadaan pimppiä.
Tarvis kakkosta.
Resinalla puskaan?Puska-Lenistä Resina-Leniksi 36 minuuttiin. Ei paha![]()
Mitä seuraavaksi?...