No nyt tulivarmaan alanki tänne palstoille selostaan:D
Surutta vaan kuule... Niin ovat jotkut muutkin tehneet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt tulivarmaan alanki tänne palstoille selostaan:D

Jep, tarttet kunnon röörienputsauksen :hyvä:Luin äsken tän threadin nimen pikkasen ajatuksissani: Off topiccia(panen myös täällä)
Oonkohan mä puutteessa vai mistä johtuu?![]()
Odottelen sitä vesi kielellä.Jep, tarttet kunnon röörienputsauksen :hyvä:

Oon messissä! Otan sykemittarin mukaan.Halutaan tietää kaikki. Jos et kerro niin täältä lähtee stalkkerikopla liikkeelle ja selvittää asian.
Miitissä sitten :haart: Siihen asti sun on käytettävä pikkukätösiäsi.Odottelen sitä vesi kielellä.![]()
Hah, näin ne kaikki alkaa murenemaan! Tänne sitten infoa jatkossakin :dance:No saatte vähän reunasta:
kysyin että löytyks pukuu ja se selosti pikkutarkast kaikki. vastasin et "Okeih, hyvä juttu"
Nyt taian lähtä nukkuun tahi kattoo telkkuu, öitä.
Joko mennään. Tuntuu kestävän meinaan tuon yhden kertomuksessa sen verran kauan, jotta tilanne on nyt selvitettävä pikana.:whip:Oon messissä! Otan sykemittarin mukaan.
Supliikkimies. :lol2:No saatte vähän reunasta:
kysyin että löytyks pukuu ja se selosti pikkutarkast kaikki. vastasin et "Okeih, hyvä juttu"
No saatte vähän reunasta:
Supliikkimies. :lol2:

Ai sitä lätinää ja läiskettä. Siinä ei tosiaankaan yksi suunto kestä. Sydän ja muutkin sykkivät elimet hakkaavat siihen tahtiin.:evil:Itse tahtoisin tietää mitä Jugetsin mekon alta löytyy, en malta miittiin saakka päästäkseni sitä pakettia raottamaan. Siinä rytäkässä posahtaisi Dinhomoltakin suunto jos toinen!
Hyvä vaan että hiukan lyhyessä hihnassa pidät tilanteen, pysyy tytön mielenkiinto yllä.No mietin vähän itekki että oliko liian tökkö vastaus siihen.. :D Mut tästä lähetään
e. Alyssa, eikai nyt noin kovaa voi lähtä liikkeelle ;D
Ai sitä lätinää ja läiskettä. Siinä ei tosiaankaan yksi suunto kestä. Sydän ja muutkin sykkivät elimet hakkaavat siihen tahtiin.:evil:
Oli liian tökkö. Jos mä lähetän jätkälle 5 viestin pituisen selityksen ni odotan vähän enemmän ku jotain one-lineria :D
Tahtoisin saada sydänfilmikuvan siitä, kun Jugetsi pahoinpitelee polkuautoani joulukuun alussa asunnossani lemmikkikalkkunani vilistäessä pitkin tapetteja.Ja kamera kuvaa!

No mietin vähän itekki että oliko liian tökkö vastaus siihen.. :D Mut tästä lähetään