Morjens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. Onko niitä kaksi ja ovatko ne yhdessä pussissa?Haluasitteko, arvon Dinhomon, tutusta pokepalleroihini?
"My pokemans! Let me show you them."
Ei.Hmm.. Onko niitä kaksi ja ovatko ne yhdessä pussissa?
Tekis mieli alkaa taas warrior dietille...
Mä voisin ehdottaa vaihtokauppaa. En kyllä tiiä onko tää sen parempi, mutta ainakin molemmille tulis vähän vaihtelua..voi vihnu... pitäs hankkii elämä. Oisko kellään tietoo mistä sais suht edullisesti....

Voi sua raukkaa. Työnteko on ihan persiistä. Kannattaa lopettaa se kokonaan.Mä oon ihan poikki, pääsin duunista lähtemään vasta viideltä.....
Nyt ois nälkä - feed me.
Voi sua raukkaa. Työnteko on ihan persiistä. Kannattaa lopettaa se kokonaan.![]()
Mä oon taas tänään käyttäny tätä ylimäärästä aikaa siihen, että mietin mitä sitä isona tekis. En vieläkään oo kyllä keksiny.
Mulla vois olla jotain suuhunpantavaa - eat me.:haart:
En oo päättäny kyl mitä sitä tekis, mutta joku oma firma olis kiva. Enää puuttuu vaan se loistava idea. Se aviomiespalvelu ei olis sellanen mitä jaksais loppuelämää tehä, niin ei siitä oo bisnekseks täysipäiväisesti. Ja kyllä mä kasvan mahan kohalta..:(Eksä oo vieläkään päättäny sitä? :wtf: Sulle tulee kohta kiirus, koska et sä enää hirveesti tosta kasva. :D
En vaan sitten tiedä että lisääntyisikö asiakkaat vai häviäisivätkö kaikki pois. Todennäköisesti tämä viimeinen vaihtoehto.Juge tulee rippariks mun rantabaariin.