Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla puol tuntiakin on aika pitkä aika. Tekis aina mieli nukkua vähän pidempään.:)

Mä en oikeestaan tee yhtään mitään. Koneella ollu jo pari tuntia ainaskin ja ihmetellyt, että mitäköhän sitä tekis. Viikolla ei oo ketään missään päivällä, niin hankalaa viettää vapaapäiviä tälleen toimettomana.:rolleyes: Oon tässä kyllä katellu noita baarivermeitä netistä jos vaikka jotain tilailis. Kaveri lupas jo mulle uv-valon.:hyvä:

Onhan se joo pitkä aika, mäkään kun en ole mikään aamuvirkku :rolleyes:

Mihis sä sen uv-valon meinaat lätkästä? :D

Onhan se joo pitkä aika, mäkään kun en ole mikään aamuvirkku :rolleyes:

Mihis sä sen uv-valon meinaat lätkästä? :D
Tuleepi tonne baarin yläpuolelle. Sieltä saa sitten valaista koko mestaa. Laitan varmaankin sellasia jänniä uv-letkuja tonne johonkin muualle, niin loistavat sitten kivasti.:D Taidan lähteä nyt käymään Jäkessä yhessä myymälässä hakemassa jotain tarvikkeita. Mun profiilissa on pari kuvaa baarista.:kippis1:

huoh.jonotan verotoimistossa uutta korttia.. enkä ole vasta kun 45 minuuttia täällä ollut :/

Työpäivä alkoi hyvin, pesin heti kylmiltään yhen mamman :D

huoh.jonotan verotoimistossa uutta korttia.. enkä ole vasta kun 45 minuuttia täällä ollut :/

Työpäivä alkoi hyvin, pesin heti kylmiltään yhen mamman :D
Se mamma oli siis jo kylmänä vai?;)

Olisit soittanu sinne niin ei tarttis paikanpäällä jonotella. Odottaminen on meinaan niin syvältä..

Stricken_CD.jpg

AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enkä edes saanut sitä verokorttia koska vika palkkakuitti onkin sitten jossain vitussa, ei helmi että jonotin tunnin turhaan<3

Mikset tilannu sitä puhelimitse suoraan työpaikalle? Niin mä sillon ku viimeks korttia tarvitsin ni tein.
Vähän kätevämpää

Noku ois pitäny suoraan huomiselle saada.. Muutoin oisin toki tilannut, mutta se ei käynyt.

Vedin ihan läpällä päivän paaston ja en ees muistanu kuin hyvä olo tulee ku on syömättä.
2 ruisleipää ja kahvia, eli ei täydellistä paastoa. Tekis mieli alkaa taas warrior dietille, mut en oo kyl ihan varma miten se futaa voimanoston kanssa..
Mitä mikkii syö?

soturit on parasta mitä maailma on ikinä tehnyt!
Eli siinä syödään kaikki päivän ruoat illalla, 4 tunnin sisään pyöreästi.
About siinä järjestyksessä että ensin vihreät, sit prodet, rasvat ja hiilarit.
Eikä oikeen mitään rajotuksia et kuinka paljon.

Alotin tredinkin siitä aikasemmin, mut mul jäi koko homma kesken sattuneista syistä.
nyt ajattelin alottaa uudelleen.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2057221&postcount=56

Tossa on yks tyyppi kuka on sillä vedellyt. Varsinainen läskikasa :jahas:

soturit on parasta mitä maailma on ikinä tehnyt!
Eli siinä syödään kaikki päivän ruoat illalla, 4 tunnin sisään pyöreästi.
About siinä järjestyksessä että ensin vihreät, sit prodet, rasvat ja hiilarit.
Eikä oikeen mitään rajotuksia et kuinka paljon.

Alotin tredinkin siitä aikasemmin, mut mul jäi koko homma kesken sattuneista syistä.
nyt ajattelin alottaa uudelleen.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2057221&postcount=56

Tossa on yks tyyppi kuka on sillä vedellyt. Varsinainen läskikasa :jahas:

Ei näyttänyt siihen ainakaan tehoovan...

Back
Ylös Bottom