Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oho. Olipa sutjakas matka turkuseen näin yöllä kun ei ollut pahemmin turtsalla liikennettä

Ei rahat riitä siihen. Muuten kyllä.:)

Nyt meen nukkumaan ja uneksimaan siitä jos musta joskus tulis yhtä iso ja vahva kuin BB-Nikosta.

Eli hyvää yötä hanimussukat!:haart:

Ihana aamu!

Ompa tylsää. Pitäs tehdä tutkielmaa mutta kaikki muut ryhmän jäsenet on poissa, joten olen aika toimintakyvytön.

Join lauantaina lasillisen viiniä.

Sitä ollaan nyt sitten uudessa toimistossa Espoossa. On tää kyllä vähän outoa, mutta pakko mikä pakko (kunnes uuden duunin löydän).

Vatsa ollut kipeenä aamusta asti....

Kävin tunnin lenkin ja meinasin kuolla 45 min kohdalla. Huh huh, tästä mennään enää ylöspäin.

Sitä ollaan nyt sitten uudessa toimistossa Espoossa. On tää kyllä vähän outoa, mutta pakko mikä pakko (kunnes uuden duunin löydän).

Vatsa ollut kipeenä aamusta asti....
Onko ihan jännityksestä johtuvaa vatsakipua siis? Sulla tais duunimatka pidentyä nyt aikas lailla.:(

Onko ihan jännityksestä johtuvaa vatsakipua siis? Sulla tais duunimatka pidentyä nyt aikas lailla.:(

En tiedä mistä johtunut, loppui vasta äsken kun otin yhden Panadolin. Puol tuntia aiemmin pitää nyt herätä, joka kyllä kusee aika lailla. Täällä Innopolin vieressä ollaan, joten jos täällä päin joku liikkuu niin tervetuloa morjestamaan... :) Milloinkohan jaksaa taas salille mennä?

Mites siellä touhutaan?

En tiedä mistä johtunut, loppui vasta äsken kun otin yhden Panadolin. Puol tuntia aiemmin pitää nyt herätä, joka kyllä kusee aika lailla. Täällä Innopolin vieressä ollaan, joten jos täällä päin joku liikkuu niin tervetuloa morjestamaan... :) Milloinkohan jaksaa taas salille mennä?

Mites siellä touhutaan?
Aamulla puol tuntiakin on aika pitkä aika. Tekis aina mieli nukkua vähän pidempään.:)

Mä en oikeestaan tee yhtään mitään. Koneella ollu jo pari tuntia ainaskin ja ihmetellyt, että mitäköhän sitä tekis. Viikolla ei oo ketään missään päivällä, niin hankalaa viettää vapaapäiviä tälleen toimettomana.:rolleyes: Oon tässä kyllä katellu noita baarivermeitä netistä jos vaikka jotain tilailis. Kaveri lupas jo mulle uv-valon.:hyvä:

Back
Ylös Bottom