Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en tiedä kauan virallisesti mut oon mä syöny ainaki viikon jälkeen vielä..
Arvasin että ruoka-asiantuntija tulee mulle antamaan vastauksen.:hyvä:

Noi neljä munaa meinaan ollu tuolla nyt vissiin kolmisen päivää ja aattelin tempasta ne napaan tossa alkupaloiks. Jotain muuta pitäis sit kehittää niitten kaveriks..

Olisko joku kananmuna, tonnikala,jalopeno kombo hyvä?:)

suolaa ja ketsuppia vielä niin saat siit syötävämpää. Se valkuainen jää silleen vittumaisesti paloiks ja vaikeuttaa ateriointia, mut ketsupilla saat liukkaampaa siitä :D

Turussa seurataan parhaillaan jonkin sorttista ensilumen maahansyöksyä.

Voi naminam :kuola: tonnikalajalopenomunakasta...
Toi kuulostaakin aika hyvältä. Taidan jättää ne keitetyt munat syömättä ja teen munakkaan.:)
suolaa ja ketsuppia vielä niin saat siit syötävämpää. Se valkuainen jää silleen vittumaisesti paloiks ja vaikeuttaa ateriointia, mut ketsupilla saat liukkaampaa siitä :D
Taidan taipua tohon Lenin suositukseen ja tosiaan jätän ne keitetyt odottamaan vaikka huomista aamua. Tai voishan muutaman vetää siinä sivussa ohimennen..:D

Onnea siis Turkuun!!:hyvä:

Teinkin sitten kinkkujalopenomunakkaan. Sen täytyy olla hyvää.. Kyytipojaksi yksi keitetty mulkku ja puoli litraa maitoa. Sillä satsilla varmaan jaksaa nukkua.

Ei paha setti. Voi olla vähäsen ähky olo..

Tästä mun munakkaasta tuli aika tulinen. Meinaa tulla hiki päähän.:lol2:

Syön hyvin rauhallisesti jottei kehoni lämpötila nouse liian korkeaksi. Olen myös riisunut itseni alasti ja syön parvekkeella. Tässä on toki nyt se riski, että kehoni joutuu työskentelemään lämmittääkseen ihoa ja energiaa kuluu hukkaan ja taas on vaarana laihtua. On tämä harvinaisen kinkkinen tilanne..:(

Back
Ylös Bottom