Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä sitä on oikein herätty tänään??????

Kaukana kotoa :rolleyes: Nyt oon aamukahvilla yhen kaverin luona ja sil on melkein aina suklaata mut tietty nyt ei ollu :(

Tuolla olis pitänyt olla joku jätkä paholaisena, kun noita paholaisen morsiamia oli niin paljon. Toisaalta body paintinghän on vain tekosyy esitellä alastomia naisvartaloita, ei taida olla ihan miesten juttu mennä maalattavaksi..

Mikelle seuraaviin kuvauksiin ideaa: joku body fitness -tyttö peintattuna.

Tuolla olis pitänyt olla joku jätkä paholaisena, kun noita paholaisen morsiamia oli niin paljon. Toisaalta body paintinghän on vain tekosyy esitellä alastomia naisvartaloita, ei taida olla ihan miesten juttu mennä maalattavaksi..

Mikelle seuraaviin kuvauksiin ideaa: joku body fitness -tyttö peintattuna.

Ei mikään huono idea, kumpikaan. :D

Saitko unta hyvin palloon? ;)

Ohhoh tulipas hommattua vipit. Pääsee kattoo pakkiksen massahirmujen kuvia + treenipainoja. Eilen laneissa 15h putkeen cod2 ja flatout 2 , vähän meinaa väsyttää. Aamulla viideltä kotiin tänään ja muutaman tunnin yöunet...

Onks kaikki muka potemassa jonkisorttista darraa tänään?

Iltaa kaikille!
Mitenkäs on päivänne kulutettu?

Yarrr, I'm angry pirate, so don't touch me gold, yarrr!!!

Simahdellu himassa pitkin päivää ja haluun et se loppuu nyt.

Miten oot ite?

Mites Biroon risteilyt meni? Kauheesti koitin sua tavoittaa eilen, että olisit tullu jatkoilee, mutta mieshän on liukas kuin öljytty saippua.

E: itse olen hämmennyksen kumulatiivisen multihuipennuksen käsittelyn jälkeen lähinnä koomannut. äidin luona kävin syömässä (:haart:) ja koomasin siellä telkkarin edessä koko illan. Was nice.

Mites Biroon risteilyt meni? Kauheesti koitin sua tavoittaa eilen, että olisit tullu jatkoilee, mutta mieshän on liukas kuin öljytty saippua.
Risteilyt meni tosi hyvin, paitsi että Funkkeli passitti mut nukkuun puolen yön jälkeen vähän selviytymään. En saanu lonkero tölkkiä edes auki :jahas:

Miten mua yritit tavoittaa? Yritin soittaa sulle perjantaina joskus illalla, mutta en saanut herraa kiinni.

Back
Ylös Bottom