Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä ainakin saan parhaat kiksit siitä kun toinen nauttii, varsinkin jos nauttiminen tapahtuu kovaäänisesti, ilmeikkäästi ja voimakaseleisesti ;)

Mutta kyllä se pelkkä läheisyyskin, iho vasten ihoa, toisen ruumiinlämpö, hengitys ja tuoksu tuo huumaavan tunteen. Tulee hyvä ja seesteinen olo. Hetki juuri rakastelun jälkeen, vartalot vielä yhteen kietoutuneina, on melkein parempaa kuin itse rakastelu.

Jugetsi, onkos uutta baaria testailtu siellä jo? :)
No ei hirveesti tota ehitty testaamaan kun lähettiin ihan muualle. Pari asennusjuomaa jouduttiin toki ottamaan.;)
Mä jouduin äskettäin kaverilla pelaamaan jotain ihmeellistä sananmuodotuspeliä. Tietysti jäin siinä viimeseks, kun en edes tienny sääntöjä. Tai siis säännöt kerrottiin loppuun viimesellä kierroksella. Ei oo reilua..:D
Ei oo. Se on parasta kun saa mielihyvää siitä että voi tuottaa toiselle niin suunnatonta nautintoa...
Äläs nyt paskaa jauha. Eikös se riitä että ite nauttii. Muut asiat on ihan sivuseikkoja.;)

e. Mulla menee joku neljä tuntia kun koitan kirjottaa yhtä viestiä. Tää on aikas vaikeeta tälleen pienessä.:D

Kyllä mä ainakin saan parhaat kiksit siitä kun toinen nauttii, varsinkin jos nauttiminen tapahtuu kovaäänisesti, ilmeikkäästi ja voimakaseleisesti ;)

Mutta kyllä se pelkkä läheisyyskin, iho vasten ihoa, toisen ruumiinlämpö, hengitys ja tuoksu tuo huumaavan tunteen. Tulee hyvä ja seesteinen olo. Hetki juuri rakastelun jälkeen, vartalot vielä yhteen kietoutuneina, on melkein parempaa kuin itse rakastelu.

Harmi kun oot niin kaukana :kuola:

Mulla menee joku neljä tuntia kun koitan kirjottaa yhtä viestiä. Tää on aikas vaikeeta tälleen pienessä.:D
Kyllä mäkin oon pienessä. Viinaa tuli vedettyä urakalla eilen (nyt on aamu täällä). Enkä oo nukkunut 24 tuntiin.

Harmi kun oot niin kaukana :kuola:
Niin. En mä silti vois tehdä mitään vaikka olisin lähellä.. Vaikka mieli kyllä tekis ;)

Nyt nukkumaan. Huomenna on taas uusi ja kaunis päivä.:dance:
Hyvää yötä tai päivää hanipuppelit riippuen maailman kolkasta!!:haart:

Tänään on ollut hyvä ruokapäivä.
Päivä alkoi ensin pian heräämisen jälkeen(~klo 13) vitamiineilla, 15 grammalla kalaöljyä, 20 grammalla kylmäpuristettua kookosöljyä ja 50 grammalla maitoproteiinikonsentraattia.

Klo 18 söin kevyeksi välipalaksi 2 Hesen megahampurilaista.

Klo 22 söin Drinan ISOn rullakebabin ja puolikkaan Quatro Stagionin.

Klo 23.30 jatkoin 200g pussillisella karkkia.

Klo 00:40 nautiskelen viimeistä Quatro Stagionia ja siivoan vähän.

Nukkumaanmennessä vielä luultavasti rahkaa yöpalaksi.

Ei tällaista syömistä kannata kovin usein toki harrastaa, mutta tajusin päivällä syöneeni puhtaasti ja lipsumatta pari viikkoa putkeen. Lisäksi tänään teki mieli roskaruokaa.

Oli vaihteeksi ihan kiva syödä vähän reilumminkin ja sitä mitä mieli tekee, mutta mitään intoa ei ole jatkaa samaa tahtia huomenna, vaan siirryn kyllä taas pariksi seuraavaksi viikoksi takaisin bodyruokiin ja vähähiilihydraattiseen menoon.

Grr, mikä ruokavalio. Itse pääsin melkein samaan:

14:00, prodejuoma ja omena

17:00, perunaa jauhelihakastikkeessa ja kevytmaitoa

20:00, makaronia jauhelihakananmunakastikkeessa ja laittilimua
20-21, pari porkkanaa

22-03, yksi kaltsu ja yksi kokis baarissa

03:30, makaronia jauhelihakananmunakastikkeessa ja laittilimua, päälle porkkanatime.

Bodylaiffi paras laiffi, keskitysleiribodylaiffi kans kiva.

Tulin töistä. Lähden nukkumaan...

Eikä kun huomenta vaan, vaikka taidankin olla ainut hereillä koko Suomenmaassa!

Vormuloita!!

kansiromahdus1210_uusiSTL_410_ta.gif

Herranjumala! Suunnitelmat uusiks, suunnitelmat uusiks, vedetään rahat pankista ja ostetaan kaikki tölkkilihaa! MWHAHAHAHAAHAH! Mä ainakin vetäydyn erakoks vuorille!

:wtf: :haart:
Emt mistä mä puhun.

JT sanoi:
:wtf: :haart:
Emt mistä mä puhun.

Tiedäthän. Älä lässytä.

Ja erakoksi et rupea(eräät fakiirierakot joskus tekee niin, että juovat aamusella oman kusensa ja jälkkäriksi ottavat kupillisen spermaa)

Don't do it.

e:

ja tuo sperma on omaa ehtaa tuotetta.

Jaahas, muutama tunti unia takana ja ihan pirtsakka olo (kai).
Onko täällä mitään nähtävää?

:haart:

palli

Back
Ylös Bottom