Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et varmaankaan saa niitä rahoja enää takas, vaikka pyytäisit...?

Hurulumpsis!

E: Kyllä sä Dinho vielä jotain keksit, että ne piletit itselles saat!

Niin kai. vituttaa vaan niiiiiiiiin..............................

Yksi asia ketkä pitäisi ennen kuolemaa nähdä, on noi äijät.
Totta, ne pitäisi nähdä ennenkuin kuolevat.
Sitten vaan reippaana miehenä jonnekin ulkomaille keikalle!

Mä haluisin aamupalaa,mutta kukaan ei tee sitä mulle. Tää on niin väärin.

Mä aattelin just vääntää parit munat, tomaattia ja kasvispiffii pannulla. Harmi kun kaikki lihatuotteet meni eilen spaghettikastikkeeseen...

Mä aattelin just vääntää parit munat, tomaattia ja kasvispiffii pannulla. Harmi kun kaikki lihatuotteet meni eilen spaghettikastikkeeseen...
Ei kukaan pysty mitään kasvispihvejä syömään. Ei ihmisravinnoksi kelpaavaa tavaraa.;)

Ei kukaan pysty mitään kasvispihvejä syömään. Ei ihmisravinnoksi kelpaavaa tavaraa.;)

Hiljaa siellä :whip: kun ei muutakaan ole eikä kauppaan jaksa laahustaa

Munasta tuli mieleen, että käytiin eilen Pancho Villassa syömässä ja tuli otettua sellainen erikoisviikkojen hampurilainen jossa oli paistettua munaa ja pekonia välissä. En ole ikinä syönyt niin hyvää hampurilaista. :kuola:

Chicos tarjoaa Suomen parhaita purilaisia. Chicos Burger :kuola: Aaah...

Munasta tuli mieleen, että käytiin eilen Pancho Villassa syömässä ja tuli otettua sellainen erikoisviikkojen hampurilainen jossa oli paistettua munaa ja pekonia välissä. En ole ikinä syönyt niin hyvää hampurilaista. :kuola:

Kuulostaa herrrrkulta :kuola:

Chicos tarjoaa Suomen parhaita purilaisia. Chicos Burger :kuola: Aaah...

Chicos = Maailman hitaimmat tarjoilijat :D (ainakin täällä päin)

Hiljaa siellä :whip: kun ei muutakaan ole eikä kauppaan jaksa laahustaa
Muistuu mieleen joskus koulussa olleet kasvispihvit. Hyi hitto. Ei pysty, liian hapokasta.:urjo:
Mulla jotain vois tuolta kaapista löytyäkkin, mutta en jaksa tehä. Nyt kyllä varmaan pakko. Maha murisee siihen malliin..
Äläs tuu tänne nyt elvistelemään. Mulla rupee valumaan kuola jo pelkästä ajatuksesta..

Kiva ku puhutte ruuasta, mul on nälkä. Enkä oo vielä edes kotona.

Back
Ylös Bottom