Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kehtaanpas.
e. Mulla on niin hyvä musiikki maku.
:kippis1:Sit miitissä kun kaikki muut on nukkumassa, niin kuunnellaan popedaa ja juodaa viinaa.
Heh, aika hyvä :DLeevi on kyllä ihan omassa sarjassaan. Harmi kun ei ikinä käyny niitten keikalla.;)
Kuulostaa hyvältä! :kippis1:Sit miitissä kun kaikki muut on nukkumassa, niin kuunnellaan popedaa ja juodaa viinaa.
Missä oot nyt? Mitä sulla on päällä? :evil:En muuten muista milloin olis edes ollut yhtä tylsää. Miehekekin rupesi nukkumaan, eikä kello ole vielä kaheksaakaan!
Missä oot nyt? Mitä sulla on päällä?
Ai niin kuin suoraan asiaan vai.
Älä välitä, se oli miitissäkin tollanen..Ai niin kuin suoraan asiaan vai.
Älä välitä, se oli miitissäkin tollanen..

Oli aika vaikea tyrehdyttää verenvuotoa teidän muiden ilo-onkaloista, kun innostuin illalla meneen suoraan asiaan...Älä välitä, se oli miitissäkin tollanen..
Ai tarkasti ekana että mitä kaikilla on päällä ja missä ne on?![]()
Että näin, että tuota...Oli aika vaikea tyrehdyttää verenvuotoa teidän muiden ilo-onkaloista, kun innostuin illalla meneen suoraan asiaan...
Se oli nautintojen yö, siksi minua vituttaakin, että en muista siitä mitään. vitun silmätipat.. miks mä join väärästä lasista.Uskon että Columbu varmisti ettei kenelläkään pojista ole vaatteita päällä ja tämän jälkeen käytti heitä törkeästi hyväkseen useita kertoja.
Joit Standerin lasista.Se oli nautintojen yö, siksi minua vituttaakin, että en muista siitä mitään. vitun silmätipat.. miks mä join väärästä lasista.