Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leevi on kyllä ihan omassa sarjassaan. Harmi kun ei ikinä käyny niitten keikalla.;)

e. Tulkaa kaikki tänne bilettämään niin ei oo tylsää.Jos joku tulee, niin meen samantien nukkumaan.:D

Kehtaanpas.

e. Mulla on niin hyvä musiikki maku.

Sit miitissä kun kaikki muut on nukkumassa, niin kuunnellaan popedaa ja juodaa viinaa.

Käyt ostaa kaljaa, itse olen ihan liian monta kertaa tuohon turvautunut.

Leevi on kyllä ihan omassa sarjassaan. Harmi kun ei ikinä käyny niitten keikalla.;)
Heh, aika hyvä :D

Sit miitissä kun kaikki muut on nukkumassa, niin kuunnellaan popedaa ja juodaa viinaa.
Kuulostaa hyvältä! :kippis1:

En muuten muista milloin olis edes ollut yhtä tylsää. Miehekekin rupesi nukkumaan, eikä kello ole vielä kaheksaakaan!
Missä oot nyt? Mitä sulla on päällä? :evil:

Mitä helvettiä.Eihän täällä ole ketään online. Onko kaikki risteilyllä tai dokaamassa. No kai se itekkin pitää lähteä vähän :kippis1: So long bitches.

Uskon että Columbu varmisti ettei kenelläkään pojista ole vaatteita päällä ja tämän jälkeen käytti heitä törkeästi hyväkseen useita kertoja.

Mä kerron teille yhen salaisuuden:

Mua panettaa aikas paljon..:whip:

Onks kukaan pojista ikinä yrittänyt "sheivaa" päätään vahaliuskoilla? :)

Back
Ylös Bottom