Mitä sä oot vetäny?
Väittäisin, että vihreää keijukaismehua, mutta tähän tarvitaan jonkinsortin empiiristä lisänäyttöä... Muuten vois samaa mehua maistella mut kait pitäs raahautua puntille :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä oot vetäny?
Huh, sain just yli 60 kuvaa keskiviikolta... Olispa mullakin kamera ni ottaisin aina ihan hirveesti kuvia.
Lähden kohta kaverin luo, toivottavasti se ei pakota mua juomaan/baariin. EN OO MENOSSA! (ihan oikeasti)
Huh, sain just yli 60 kuvaa keskiviikolta... Olispa mullakin kamera ni ottaisin aina ihan hirveesti kuvia.
Lähden kohta kaverin luo, toivottavasti se ei pakota mua juomaan/baariin. EN OO MENOSSA! (ihan oikeasti)
Mitä sä oot vetäny?
Dinhon omaa erikoismajoneesia, vahvistettuna Jugetsin salaisella ainesosalla..Väittäisin, että vihreää keijukaismehua, mutta tähän tarvitaan jonkinsortin empiiristä lisänäyttöä... Muuten vois samaa mehua maistella mut kait pitäs raahautua puntille :/
Heh, anna mennä vaan;)
Tota nyt ei usko kukaan! :wtf:
:lol2:Musta tuntuu että tää alkoholi menee hauiksiin. Ne näyttää kasvavan ihan silmissä. Taidan ottaa vielä muutaman ja kattoa jatkuuko sama homma. Jos jatkuu, niin otan sitten ihan tappiin asti ilman palautuksia.
:lol2:
...
En halua mennä nukkumaan, onko pakko?
Kuuntelen Leevi and the Leavingsiä ja tapan aikaa kun ei huvita ruveta nukkumaan... Oon kuitenkin liian väsynyt tekemään mitään järkevää. Aika sekava mielentila.

Ei Leeviä voi mitenkään laskea samaan kastiin muun Suomi-rokin/popin kanssa.Mehän ollaan sitten kaikki samassa veneessä. :kippis1:
e. Paitsi että mä en voi kuunnella eppuja/popedaa/jotain vitun paskaa..
e. Paitsi että mä en voi kuunnella eppuja/popedaa/jotain vitun paskaa..
Voi jestas, miksi pitää ollakin näin tylsää ja vieläpä perjantai-iltana.