Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noh, sekö oli siinä se torstai? Pitääkö tässä nukkumaan lähteä kun jututkin loppui kesken täällä....:(
Täällä vähän hiljeni kyl.

Mä koitan tässä suunnitella baarikaappiin sisältöä. Eli teen pienimuotoista hintavertailua tässä viron ja suomen välillä. Listaan on tähän mennessä tullut 12 pulloa ja niitä kaikkia sitten X määrä kutakin.. Noihin menee rahaakin ihan törkee määrä, mutta ei kai se haittaa jos kivaa tulee olemaan.:kippis1: Pitäis tonne viron suuntaan lähteä tässä pikapuoliin hakemaan täydennystä.:D

Huh huh, nyt on tehtynä yks koe, essee, summary ja esitelmä. Ei dagen efterinä kuulu raataa tällä tavalla :(

Mut nyt on varmasti hyvä fiilis. :)

Pitäis tonne viron suuntaan lähteä tässä pikapuoliin hakemaan täydennystä.:D

Mäkin haluun!
Piti mennä vähän aikaa sitten road tripille viron puolelle mut oon niin peeaa etten voinu lähteä :(

e. Byrdi, niin kyllä onkin :)

Syyslomalla ois viroon päiväristeily 20e, houkuttelis hieman lähteä.

Mäkin haluun!
Piti mennä vähän aikaa sitten road tripille viron puolelle mut oon niin peeaa etten voinu lähteä :(
Mutta turuust voi lähteä laivalle, käydä stadissa ja ryypätä keskiviikosta lauantaihin..;)

Edullisesti tonne viroon pääsee, mutta se kaikki oheistoiminta tulee niin hemmetin kalliiks.:kippis1:

Matkailu on niin kallista nykypäivänä, ettei sitä kovin usein tuu harrastettuu.

Miten teil löytyy varaa tollaseen? :)

Matkailu on niin kallista nykypäivänä, ettei sitä kovin usein tuu harrastettuu.

Miten teil löytyy varaa tollaseen? :)
Harrastukset saa maksaa mitä vain ja viinanjuonnin voi hyvin lukea harrastukseksi.:D

Eikä toi nyt kovin kalliks oikeesti tuu. Eriasia jos johonkin etelään suuntais, niin sittenhän sitä rahaa kyllä sais palamaan.

Harrastukset saa maksaa mitä vain ja viinanjuonnin voi hyvin lukea harrastukseksi.:D

Eikä toi nyt kovin kalliks oikeesti tuu. Eriasia jos johonkin etelään suuntais, niin sittenhän sitä rahaa kyllä sais palamaan.

Mulla aina lähtee käsistä toi jos lähtee matkalle, jossain vaiheessa päätänkin että budjettia ei ole olemassakaan. :D

Pitääkin alkaa säästää reissuun Kaliforniaan ens kesäkuussa, kun syrra valmistuu high schoolista....

Syyslomalla ois viroon päiväristeily 20e, houkuttelis hieman lähteä.

Ohoh, ei paha. Vois melkein lähteä ellen olis jo lähdössä laivalle.

Mutta turuust voi lähteä laivalle, käydä stadissa ja ryypätä keskiviikosta lauantaihin..;)

Edullisesti tonne viroon pääsee, mutta se kaikki oheistoiminta tulee niin hemmetin kalliiks.:kippis1:

Niin no :rolleyes: On kyllä tullu mentyä ja tehtyä vähän liikaa viime aikoina :D

Eilen tuhlasin mun viimeset pennoset hulluilla päivillä Calvin Kleinin alusvaatteisiin vaikka piti ostaa takki :(

Ohoh, ei paha. Vois melkein lähteä ellen olis jo lähdössä laivalle.

:lol2:

e. nyt lähtee, flanellipyjama päälle, iltarukous sängyn vieressä ja nallea halimaan peiton alle....muimui :haart:

Mulla aina lähtee käsistä toi jos lähtee matkalle, jossain vaiheessa päätänkin että budjettia ei ole olemassakaan. :D

Pitääkin alkaa säästää reissuun Kaliforniaan ens kesäkuussa, kun syrra valmistuu high schoolista....
Eikös naisilla aina katoa ajan- ja rahantaju kun he menevät esim. vaatekauppaan.:rolleyes:Ei tarvitse siis edes matkalle lähteä.;)
Niin no :rolleyes: On kyllä tullu mentyä ja tehtyä vähän liikaa viime aikoina :D
Sä oot vielä nuori ja jaksat mennä. Hillitsee sitten vähän vanhempana jos muistaa.
Eilen tuhlasin mun viimeset pennoset hulluilla päivillä Calvin Kleinin alusvaatteisiin vaikka piti ostaa takki :(
Tossa just se mitä tohon edelle Byyrdille kirjotin. Naiset näkee vaatteita, niin ne tulee täysin hulluiksi. Siihen vielä Stockan hullut päivät niin hyvin menee..:hyvä:

:lol2:

e. nyt lähtee, flanellipyjama päälle, iltarukous sängyn vieressä ja nallea halimaan peiton alle....muimui :haart:
Sun on ihan syytäkin rukoilla, kun on niin rivot jutut ollu.:)

Öitä!:haart:

Tossa just se mitä tohon edelle Byyrdille kirjotin. Naiset näkee vaatteita, niin ne tulee täysin hulluiksi. Siihen vielä Stockan hullut päivät niin hyvin menee..:hyvä:

Totta :rolleyes: ainii ostin myös pinkin topin salille ja piti ostaa hanskatkin mut sit en löytäny ku sellasia Niken tylsiä mustia, olisin halunnu jotkut vähän värikkäämmät. Jäi sitten ostamatta ja käsiin tulee kovettumia :(

Kai sitä pitäis kans mennä nukkumaan. Yhen sinkkuelämää-jakson vois kyl kattoa, latasin just season 2:n :haart:

moro, mitä elasto?
Mitäpä tässä. Huomista odotellessa kun pääsee risteilemään ja saatan olla hieman päissäni. Reenaamaan ei kykene kun on vähän loukkaantumisia. Pienimuotoinen Dieetti yltyi eilen vähän turhan rankaksi, mutta pääsin sairaalasta yöllä pois ja lopetin dieetin. Söin tänään kebabin. Mitäpä sinulle?

Back
Ylös Bottom