Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fuhrer millon sitä videota? :lol2:
En sattunut katsomaan.Eilen tuli muuten Perikato ykköseltä.
En vedä enää sumolla, kun se on niin homoa.Columbu, Japanialaiset on aika kieroa porukkaa, ku vedät vielä sumolla niin ei kai kukaan yrittäny insertoid a mitään jännään rektaaliisi? Sehän olisi homoa![]()
:haart:Vedän vain sumoja, kun ne on niin homoja.
En vedä enää sumolla, kun se on niin homoa.
Laita nyt vaan jonkun näkönen video? Oot työstäny tota sun video editointia joku 2vk :DTossa se makaa tikulla pöydällä vieläkin kun en osaa editoida sitä :jahas:
Neuvoja kaivattaisiin :D
Katoitko? Se on aika surullinen elokuva :(

Laita nyt vaan jonkun näkönen video? Oot työstäny tota sun video editointia joku 2vk :D
Katoin mä jonkin verran sitä. Oon nähnyt sen aiemmin leffateatterissa ja ihan hyvä leffahan se on. Surullinen kans ja on muuten se leffa mistä kerran puhuin sulle, mutta en muistanut nimeä...
Pyydä kaveria editoimaan?En oo työstäny sitä sekuntiakaan kun en osaa :( Ne on kaikki siis yhdessä läjässä, ja haluan sieltä ne kaikki epäonnistuneet nostot ja paskanjauhannat pois.
En oo vielä päässyt kapeessa koviin painoihin kiinni. Todennäköisesti sumossa liikkuu isommat raudat, koska sain tän päivän treenissä jo turhankin kovan tuntuman takareisiin ja pakaroihin.Kumpi kulkee paremmin? kapee vai sumo?
Ensimmäisellä koneella siellä!:evil:Mun pakarat tarvis hierontaa nyt...
Jep, ja lisää on tulossa:Siellähän niitä volunteereja on joka puolella :D
Ensimmäisellä koneella siellä!:evil: