Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitähän vittua sitä tekis.. :confused: Ei tuu mitään mieleen, voisin vaikka mennä päikkäreille, taikka subiin sämpylälle....voi vittu
Tuu ottamaan multa poskeen!

Mitähän vittua sitä tekis.. :confused: Ei tuu mitään mieleen, voisin vaikka mennä päikkäreille, taikka subiin sämpylälle....voi vittu

Hakkaa tattia.

Mä meen kirjastoon.

Kiitos, ei kiitos.
Jätkällä ei oo tekemistä, mutta sitten kun jotain mielekästä hommaa ehdottaa niin ei käy. On se kumma ukko.:wtf:

e. Mä tulin melkein yhtä aikaa edellisen postaajan kanssa..:D

Pitääkö siis ihan samaan aikaan kirjottaa kun tulee vai käykö hetki sen jälkeen?

e. Ja jos saa naiselta/mieheltä/jänikseltä/hevoselta, niin pitääkö silloinkin hypätä välittömästi selästä pois ja kirjottaa tänne?

Pitääkö siis ihan samaan aikaan kirjottaa kun tulee vai käykö hetki sen jälkeen?

e. Ja jos saa naiselta/mieheltä/jänikseltä/hevoselta, niin pitääkö silloinkin hypätä välittömästi selästä pois ja kirjottaa tänne?
Mieluiten samaan aikaan, mutta myös vähän jälkeenpäin käy.

Mulle tuo on aika helppoa, kun en tule saamaan kuin kädeltäni lähiaikoina..

...

Columbu, olitko Jugen kanssa videoyhteydessä kun huispasit, vai miksi se tietää yksityiskohtia?
Ei kun runkattiin Jugetsin kanssa toisiamme ristiin.

Mieluiten samaan aikaan, mutta myös vähän jälkeenpäin käy.

Mulle tuo on aika helppoa, kun en tule saamaan kuin kädeltäni lähiaikoina..

...

Ei kun runkattiin Jugetsin kanssa toisiamme ristiin.
Mä tuun yleensä jälkeenpäin samoihin aikoihin.

En mäkään varmaan saa kun kädeltäni ja Jugelta sitten miitissä.

Aika kaukaa toisiinne kurotitte. Sanokaa sitten ens kerralla, niin mä tuun suineni puolitiehen vastaan..

Kirjoitanpas mä paljon viestejä nyt.

Pitää varmaan mennä katsoon fudista ja runkkaamaan söpöille futaripojille. Tai sit vois pelata Guitar Heroa ja hakata tattia ja haloa ja mummoja kadulla.

Se olis aika villiä kun Dinho vetäis kaiken siitä välistä. Koitettais Columbun kanssa toisillemme heittää tavarat niin Dinho haukkais matkalta.:wtf:

Te ootte tytöt aika KEIJOJA!!!

Back
Ylös Bottom