Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo totta, joudun menee sinne mulkkuterkalle vielä kerran!

Se soitti juur että mun näyte oli liian laimea. Kai ny ku piti salilla käydä ennen :D

Pysyykös täällä paikat pystyssä vai tuunko auttamaan?

On aikas kivasti jalat jumissa ja pitäis yrittää tänään töihinkin koittaa kömpiä. Pitäisköhän hakea saikkua.:)

jepu: Ei pidä yrittää huijata näytteissä. Ai ai ai..;)

Jugetsi: Se hoitaja oli niin inhottava että varmasti kuvitteleekin mun yrittäneen huijata :curs:

Eilen tuli muuten Perikato ykköseltä.
En sattunut katsomaan.

Pitää ladata netistä varmaan, aika must-see elokuva. Tais olla peräti imdb:n top-listoilla, aika hyvin ei-jenkkileffaksi.

Columbu, Japanialaiset on aika kieroa porukkaa, ku vedät vielä sumolla niin ei kai kukaan yrittäny insertoid a mitään jännään rektaaliisi? Sehän olisi homoa :eek:
En vedä enää sumolla, kun se on niin homoa.

Tossa se makaa tikulla pöydällä vieläkin kun en osaa editoida sitä :jahas:
Neuvoja kaivattaisiin :D
Laita nyt vaan jonkun näkönen video? Oot työstäny tota sun video editointia joku 2vk :D

jepu: Kuitenkin siellä sun näytteessä oli jotain fiilunkia :jahas:

Katoitko? Se on aika surullinen elokuva :(

Katoin mä jonkin verran sitä. Oon nähnyt sen aiemmin leffateatterissa ja ihan hyvä leffahan se on. Surullinen kans ja on muuten se leffa mistä kerran puhuin sulle, mutta en muistanut nimeä...:rolleyes:

Laita nyt vaan jonkun näkönen video? Oot työstäny tota sun video editointia joku 2vk :D

En oo työstäny sitä sekuntiakaan kun en osaa :( Ne on kaikki siis yhdessä läjässä, ja haluan sieltä ne kaikki epäonnistuneet nostot ja paskanjauhannat pois.

E:
Katoin mä jonkin verran sitä. Oon nähnyt sen aiemmin leffateatterissa ja ihan hyvä leffahan se on. Surullinen kans ja on muuten se leffa mistä kerran puhuin sulle, mutta en muistanut nimeä...

Aivan! fläsärit iski :D

Kumpi kulkee paremmin? kapee vai sumo?
En oo vielä päässyt kapeessa koviin painoihin kiinni. Todennäköisesti sumossa liikkuu isommat raudat, koska sain tän päivän treenissä jo turhankin kovan tuntuman takareisiin ja pakaroihin.

Mun pakarat tarvis hierontaa nyt...

noeikai, kato mua :D

E: Columbu: hetki menee et hermottuu uus liike. Muistat vaan painaa polvea ulos kunnolla.
Siellähän niitä volunteereja on joka puolella :D

Loistava päivä. Jengii tippuu kuin jänikseltä papanoita. Olen taas tilanteessa, jossa joudun toimimaan yksin, kukaan muu ei osaa jeesata ja hommat on silti hoidettava. Oi mistä sainkaan tämän kunnian....? Paniikkia ei enää ole, sen aika on ohi, ollaan jo niin pitkälle päästy. Ei voi muuta kun nauraa ja sanoa: vittu. :D

Olipa kerran pieni paha noita...
Pienessä pahassa maailmassa...
Pieni paha noita kuiski pieniä pahoja sanoja pienen kiltin Dinho10:n korvaan..
"Metroseksuaalisuus ei ole oikeasti jees" kuiski pieni paha noita...
"Roberto Baggio on oikeasti aika homo jätkä"...
"WTF-threadissa jauhaminen ei kannata" "miehekkäillä keskusteluilla saa paljon enemmän arvostusta"
Dinho10 mietti sanoja pitkään ja hartaasti. Lopulta hän lähti vaatekauppaan, osti verkkarit ja halonhakkaajapaidan, vaihtoi avatariinsa Pate Mustajärven, keitti kiljua ja aloitti tredin missä haukkui "Raiskaajasomalimannemuslimit" alimpaan suohon...
Dinhon maha kasvoi samaa tahtia hänen itsetuntonsa kanssa. "Tämä elämä on aika mukavaa" mietti Dinho10...
Pieni paha noita hykerteli likaisessa pimeässä mökissään itsekseen...
Dinho10 voitti monia nakkikioskitappeluita. Hän meni naimisiin 17-vuotiaan siiderimahaisen ammattikoulua käyvän goottitytön kanssa ja he olivat onnellisia...
Eräänä päivänä goottitytön kanssa rakastellessaan Dinho10 sai valtavan sydänkohtauksen johtuen monivuotisesta kiljun ja nakkikioskiravinnon yhteiskäytöstä. Hän kuoli, haudattiin ja pieni paha noita vangitsi hänen sielunsa ikuiseen piinaan...
Mikä on tarinan opetus?
Miettikääpä sitä hetki hiljaa itseksenne...

Back
Ylös Bottom