Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika kovaa sä vispaat. :O

e. Eikö sua pelota?
Aika pieni järistys tuo oli loppujen lopuks. Noita on ollut jo pari sinä aikana kun oon ollut täällä.

Katson olevani tarpeeksi lähellä Columbua ja sanon että 15:17.
Oot aika genius.

Olet mestari. Paljon se aika ero on? En jaksa itse laskea.
6 tuntia tällä hetkellä (7 tuntia kai kun siellä alkaa talviaika?)

Millon muuten alkaa talviaika Suomessa?

...

Suurin osa noista salikomediajutuista on muuten ihan paskoja, porukan pitäis tulla tänne ottamaan oppia siitä millaista on huvittava salilla oleilu.

Millaiset salit muuten siellä on? Millasia treenareita? Entäs tytöt salilla? :kuola:
Salilla jossa käyn isoimmat käsipainot on 30 kiloa (niinpä, mitävittua?!).. Tänäänkin salilla porukka mulkoili ja kommentoi mun treenaamista koko ajan. Ei siinä mitään, kiva saada kehuja, mutten vielä ees treenannut millään kovinkaan suurilla painoilla. Paikalliset treenimetodit on varsin ihmeellisiä, niihin kuuluu hyppelyä, smith-telineestä roikkumista ja siinä kiipeilemistä jne.. Yks porukka makas maassa kyynärvarsien ja säärien varassa ja pyöritteli pyllyä varmaan puol tuntia. Mitä senkin "liikkeen" on tarkoitus harjoittaa?

Ärsyttävimpiä on sellaset länsimaalaiset kynäniska-selittäjät (ainakin 2 kappaletta jo bongattu), jotka kulkee japanilaisten opetuslasten kanssa ja kertoo niille mitä ihmeellisimpiä totuuksia siitä, miten treenata. Yks "guru" näytti jotain staattista pitoa (tanko reisien päällä kyykkyasennossa) opetuslapselleen, ottivat vielä kellolla aikaa, mäkin kokeilin ja pysyin kyseisessä asennossa puolet "gurua" pitempään (eikä ottanut edes koville, olisin voinut jatkaa varmaan tunnin). Myös turha makoilu salin lattialla ja juttelu laitteissa istuen vituttaa. Nää kaverit luulee, että voima kasvaa sillä, kun vaan tulee treenipaikalle ja istuu koko ajan.

Tyttöjä salilla ei paljon käy, ja sen huomaa surullista kyllä myös katukuvasta. Toki sitten joukosta erottuu ne oikeasti hyvännäköiset mimmit, mutta niitä on ehkä yks sadassa (sekin tarkoittaa jo yli puolta miljoonaa hottista koko maassa).

Heh vai että isoimmat on 30kg :D

En tajua mikä noissa aasialaisissa mimmeissä muhun niin pahasti iskee. Varmaan seisottelisin itteni siellä tajuttomaksi tai sitten olisi vaan heppi koko ajan ihan törkeen kipee.

Millasta se kulttuuri siellä on? Millasia ihmiset on?

Sori, olen vähän utelias.

Sain ihan parhaan idean reissulle!!
Phuketista vois lentää hetkeks Kuala Lumpuriin :dance:

Salilla jossa käyn isoimmat käsipainot on 30 kiloa (niinpä, mitävittua?!)

Yks "guru" näytti...

Uskon että susta tulee siellä vielä jonkinlainen "guru". Kävijämäärä nousee sillä salilla, jossa käyt ja kaikki tulee sua mulkoilemaan Osakasta saakka. :D (Missä päin muuten oot?)

Uteliaisuus on ihan hyvä asia mun mielestä. Jos ei kysy, ei välttämättä saa tietää. :)

Kunhan muistaa sanonnan.."curiosity killed the cat".....

En tajua mikä noissa aasialaisissa mimmeissä muhun niin pahasti iskee. Varmaan seisottelisin itteni siellä tajuttomaksi tai sitten olisi vaan heppi koko ajan ihan törkeen kipee.

Millasta se kulttuuri siellä on? Millasia ihmiset on?

Kulttuuri on aika eksoottinen. Ihmiset on mukavia ja avuliaita (useimmiten), mutteivät kovin mielellään puhu englantia.

Sä oot nähnyt vaan niitä parhaita mimmejä. Kyllä mullakin on pari kertaa tullut stondis baarissa kun tytöt on tulleet vähän turhan liki. Oon aina poistunut tilanteesta lähes välittömästi.

Sain ihan parhaan idean reissulle!!
Phuketista vois lentää hetkeks Kuala Lumpuriin :dance:
Oot reissuun lähdössä?

Uskon että susta tulee siellä vielä jonkinlainen "guru". Kävijämäärä nousee sillä salilla, jossa käyt ja kaikki tulee sua mulkoilemaan Osakasta saakka. :D
Ei ainakaan tollasta paskanjauhaja-gurua. Voi lehmänäpärä kun sillä oli ihmeellisiä liikkeitä, joita se sit opetti pikku japseille. Melkein kaikki tehtiin tankoa (ilman lisäpainoja, totta kai!) apuna käyttäen.

Päivää rakkaat ihmiset :haart: Pitkästä aikaa ilosella mielellä :D
MIten nussunassujen päivä alkanu?
Varsin mukavasti päivä etenee.. Yllättävän paljon tuntuu perseessä ja takareisissä päivän mavetreeni, vaikka painot oli pienet.

Wie geht's, Herr Führer?

Alkaa olee vähän lihasmassaton olo ku paino pyörii tos 110 alapuolella :D
Kuivana mennään.. :itku:

Nassunussulandia kuulostas kyl aika luksukselta, koska perustetaan? :D

Columbu, Japanialaiset on aika kieroa porukkaa, ku vedät vielä sumolla niin ei kai kukaan yrittäny insertoid a mitään jännään rektaaliisi? Sehän olisi homoa :eek:
Aurinko paistaa ja viikonloppuna reissuun, hieno päivä!

E:
Eilen tuli muuten Perikato ykköseltä.
Katoitko? Se on aika surullinen elokuva :(

Ajattelin kasvattaa Hitler-viikset, kunhan puberteettini alkaa.

Ei parta pojille kasva, vai miten se meni...

Back
Ylös Bottom