Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ehkä huono idea. Silmien panda-ilmiö on päässyt salakavalasti äitymään niin pahaksi että menen kohta jo yhdestä KISSin jäsenestä. Onneksi kuolema kuittaa univelat...

HÄhää vähän mä oon ovela... kpioin ton mun teksitn tuolta offista suoraan täänne, ei tarttte kirjoittaa uudestaan :rolleyes:

han vitun mahtamaa... Ajattelin jo eilen kun luin tredejä, kun porukat oli täällä kännissä, niin meikä päätti ottaa "muutaman" oluen (tällä hetkellä 19kaljaa) ihan duunin jälkeen...

Siinä sitten menin pusikaljalle Tapanilan Erän viereiselle polun penkille joumaan tuota niin ihanaa ohraista mallaista ilojuomaa,, Hehheh

Siinä sitten olin n.15min yksin mp3:n kanssa, kunnes tuli kivan näköinen blondi kävelytttämään/paskattamaan koiraansa siihen ihan viereen... niin minähän siinä heti kävin kimppuun, kuin sika limppuun ja pyysin istumaan siinä viereeni.. Ai eetä oli mukava jutella´, kaikesta turhista jutuista juteiltiin, kunnes kysy että: "harrastatko jotain kun olet noin iso" niin sanoin että punttista tulee käytyyn noin 4-5kertaa viikossa.... Ja nyt seuraa parhain kun se sano: "sä et kyllä näytä kasvoiltaan yhtään bodarilta", n jotain heitin siihen, että en käytä roinaa, mikä kasvattaa purulihaksia.. oli vähän ymmälkymmäl...

Mutta kannatti vetää perseet välillä.. perjantaina tytön kanssa hohtokeilausta

Ja taas tuli avauduttua kännissä... Sorry..

Veikkaan että tässä tapauksessa näyttää hyvältä.:)

Hyvää yötä hani!:haart:

Pitääköhän tässä kohta itekkin siirtyä jääkaapin kautta löhöämään sänkyyn.

:love:

Joo tuu perässä pian, varpaat tarvitsee lämmittelijää. Venaan peiton alla. :haart:

joo kyllä on kans mentävä petiin että jaksaa taas herätä aikasee :) hyvää yön jatkoa

Tenttiviikko. Lukemiset paaahasti vaiheessa. Yö.

Ei siinä mitään, yöllä on paras lukea. :D Ei kuulu häiritseviä ääniä naapureista, ei paista aurinko sisälle eikä muutenkaan voi eikä jaksa tehdä mitään kehittävää. Heh, onko oikeasti yötä parempaa aikaa? Yöllä on muutenkin aina niin luovassa tilassa yleensä. :jahas: :rolleyes:

:love:

Joo tuu perässä pian, varpaat tarvitsee lämmittelijää. Venaan peiton alla. :haart:
Ihan kohta. Menee hetki vielä.
Mä tarvin sitten hierontaa. Tulee vaan se 06.00 liian aikasin jos meinais kaikki paikat saada hierottua..;)

Back
Ylös Bottom