Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika pieni järistys tuo oli loppujen lopuks. Noita on ollut jo pari sinä aikana kun oon ollut täällä.Aika kovaa sä vispaat. :O
e. Eikö sua pelota?
Oot aika genius.Katson olevani tarpeeksi lähellä Columbua ja sanon että 15:17.
6 tuntia tällä hetkellä (7 tuntia kai kun siellä alkaa talviaika?)Olet mestari. Paljon se aika ero on? En jaksa itse laskea.
Salilla jossa käyn isoimmat käsipainot on 30 kiloa (niinpä, mitävittua?!).. Tänäänkin salilla porukka mulkoili ja kommentoi mun treenaamista koko ajan. Ei siinä mitään, kiva saada kehuja, mutten vielä ees treenannut millään kovinkaan suurilla painoilla. Paikalliset treenimetodit on varsin ihmeellisiä, niihin kuuluu hyppelyä, smith-telineestä roikkumista ja siinä kiipeilemistä jne.. Yks porukka makas maassa kyynärvarsien ja säärien varassa ja pyöritteli pyllyä varmaan puol tuntia. Mitä senkin "liikkeen" on tarkoitus harjoittaa?Millaiset salit muuten siellä on? Millasia treenareita? Entäs tytöt salilla?![]()
Salilla jossa käyn isoimmat käsipainot on 30 kiloa (niinpä, mitävittua?!)
Yks "guru" näytti...
Sori, olen vähän utelias.

Kulttuuri on aika eksoottinen. Ihmiset on mukavia ja avuliaita (useimmiten), mutteivät kovin mielellään puhu englantia.En tajua mikä noissa aasialaisissa mimmeissä muhun niin pahasti iskee. Varmaan seisottelisin itteni siellä tajuttomaksi tai sitten olisi vaan heppi koko ajan ihan törkeen kipee.
Millasta se kulttuuri siellä on? Millasia ihmiset on?
Sori, olen vähän utelias.
Oot reissuun lähdössä?Sain ihan parhaan idean reissulle!!
Phuketista vois lentää hetkeks Kuala Lumpuriin :dance:
Ei ainakaan tollasta paskanjauhaja-gurua. Voi lehmänäpärä kun sillä oli ihmeellisiä liikkeitä, joita se sit opetti pikku japseille. Melkein kaikki tehtiin tankoa (ilman lisäpainoja, totta kai!) apuna käyttäen.Uskon että susta tulee siellä vielä jonkinlainen "guru". Kävijämäärä nousee sillä salilla, jossa käyt ja kaikki tulee sua mulkoilemaan Osakasta saakka. :D
Oot reissuun lähdössä?
MIten nussunassujen päivä alkanu?
Varsin mukavasti päivä etenee.. Yllättävän paljon tuntuu perseessä ja takareisissä päivän mavetreeni, vaikka painot oli pienet.Päivää rakkaat ihmiset :haart: Pitkästä aikaa ilosella mielellä :D
MIten nussunassujen päivä alkanu?
Wie geht's, Herr Führer?
Katoitko? Se on aika surullinen elokuva :(Eilen tuli muuten Perikato ykköseltä.
Nassunussulandia kuulostas kyl aika luksukselta, koska perustetaan? :D
Edition: "JL90" sanoi:Ei parta pahoille kasva