Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leningille riittää tällä hetkellä yks kappale kummipoikia. Katsotaan sitten kuuden vuoden päästä uudelleen.
Oikein! Kolmekymppisenä on naisen aika synnyttää. :haart:
Saa sitten, kun lapset ovat parikymppisiä samalla kertaa ne pois nurkista pyörimästä ja viiskymppisen vaimokkeen vaihtoon. :hyvä:

Saa sitten, kun lapset ovat parikymppisiä samalla kertaa ne pois nurkista pyörimästä ja viiskymppisen vaimokkeen vaihtoon. :hyvä:

Sietäisit saada kunnolla piiskaa tuosta hyvästä!!

Äkkiä tuotkin. Juodaan ne kaljat pois sitten sen jälkeen :D
I'm on my way! Nyt kun on viikonloppukin ohi, saat rauhassa juottaa minut tilaan, jossa kokkaan sulle sen bravuuriaterian ja mekkaloin loppuillan nurkassa tkp:n kanssa. :haart:

I'm on my way! Nyt kun on viikonloppukin ohi, saat rauhassa juottaa minut tilaan, jossa kokkaan sulle sen bravuuriaterian ja mekkaloin loppuillan nurkassa tkp:n kanssa. :haart:

Excellent....

:haart:

Iltaa osterini! :haart:

Oikein! Kolmekymppisenä on naisen aika synnyttää. :haart:

:jahas:

Hassu tilanne tänään matkalla salille: kävelin Tuomiokirkon ohitse ja siinä oli sellaista mukulakiveä ja laattakiveä jalkakäytävällä. Näin, että vastaan tulee muija pyörällään ja aattelin antaa sille paremman väylän ajaa laattakivetyksellä. No sepä sekoili oikein kunnolla samalla hetkellä, etsi jotain taskustaan, katteli ympärilleen, ohjaustanko kääntyy sivuun ja se ajo suoraan sille mukulakivetykselle jossa mä kävelin vastaan. Sille iski paniikki, alkoi kiljumaan ja mä nopeesti pomppasin sivuun. Alkoi pikkasen huvittamaan....:D

Myös sulle aimoannos piiskaa ja kuritusta :jahas:
papa-batman-spank.jpg

No, Kimsson! Joko tuut kohta?

Hassu tilanne tänään matkalla salille: kävelin Tuomiokirkon ohitse ja siinä oli sellaista mukulakiveä ja laattakiveä jalkakäytävällä. Näin, että vastaan tulee muija pyörällään ja aattelin antaa sille paremman väylän ajaa laattakivetyksellä. No sepä sekoili oikein kunnolla samalla hetkellä, etsi jotain taskustaan, katteli ympärilleen, ohjaustanko kääntyy sivuun ja se ajo suoraan sille mukulakivetykselle jossa mä kävelin vastaan. Sille iski paniikki, alkoi kiljumaan ja mä nopeesti pomppasin sivuun. Alkoi pikkasen huvittamaan....:D

Oisit säikäyttäny sen jollain karateliikkeellä :D

Back
Ylös Bottom