Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perunasalaatti kera oluenSuositelkaas jotain hyvää salaattia.

sain tänään ilouutisen:
mut vittu lomautetaan 3kk:ksi:thumbs:
eli kolme kuukautta vaan syön, treenaan ja nukun:dance:

Johansson vkloppuna painimaan... mikaliki tulee. ja eiköhän se dolskaki innostu :dance:Kylläpä unettaa, jos sitä kohta menis pötköttelemään.
Mitäs raporttia väsäät?Iltaa teillekkin, oi nilviäiset. Nyt myö olemhe kyykhänneet ja on aika pakertaa Kauppakorkean raportteja tahi jotain O_o
Mitäs raporttia väsäät?
E: Ja niin, hej vaan kaikille! :haart:
Voi helileijaa, paskaa koko markkinointi! :DJotain MAY:n CRM-shittii. Suht perverssiä, mutta markkinointi on. :haart:
Tosin eipä tuossa enää oikeen oo väsäämistä. Paska mikä paska :D
Voi helileijaa, paskaa koko markkinointi! :D
Täytyykin ruveta skannailemaan kuka koulun mokkereista näyttää pakkislaiselta... ;)
Itse pitäs vääntää joku TJ4 esitelmänosa kasaan huomiseksi, ei paha. MUTTA sain juuri todeta että kaveriltani ottama office ei toimi ja näin ollen ei paljon slaideja kasailla! Vitun jännäksi menee, jos ei ware kohta kulje. :jahas:
... Onkos tosta TJ:stä mihinkään? Oon yrittäny pohdiskella mitä sitä rupeis lukemaan sivuaineena, toi KV nyt lähtökohtasesti se pääaine 
TJ on sellasta aika monipuolista ja ihan käytännöllistä hippakivaa. Ei siitä pääaineeksi IMO ole, mutta aika tasaisesti kaikkia täydentävä sivuaine se on, ja helppoja bongoja! ;)Haha, eipä mua sieltä kyllä muusta massasta mitenkään erottais ;) (paitsi siitä nahka-asusta tietysti :haart... Onkos tosta TJ:stä mihinkään? Oon yrittäny pohdiskella mitä sitä rupeis lukemaan sivuaineena, toi KV nyt lähtökohtasesti se pääaine
![]()
Jöö, sielläpä siellä.Kimsson luet TuKKK:ssa?
Jöö, sielläpä siellä.
TJ on sellasta aika monipuolista ja ihan käytännöllistä hippakivaa. Ei siitä pääaineeksi IMO ole, mutta aika tasaisesti kaikkia täydentävä sivuaine se on, ja helppoja bongoja! ;)