Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suositelkaas jotain hyvää salaattia.

Kanasalaatti fetalla. Taidankin tehdä sellaista tänään. Nam..

Kylläpä unettaa, jos sitä kohta menis pötköttelemään.

Nyt lähen itkemään äidin olkapäätä vasten. Heippa murut! :haart:

sain tänään ilouutisen:
mut vittu lomautetaan 3kk:ksi:thumbs:
eli kolme kuukautta vaan syön, treenaan ja nukun:dance:

Mä haluisin samanlaisen uutisen. Jos rahaa vaan sais sopivasti, niin lähtisin lappiin ensin kuukaudeks kalastamaan ja sitten vois miettiä mitä seuraavaks puuhais.:)

Hyi että mä vihaan matikkaa!

Nyt 3h takana, edessä varmaan ainakin tunti. Ja ens viikolla ~15h investigationin parissa :( YLIANNOSTUS!

Iltaa teillekkin, oi nilviäiset. Nyt myö olemhe kyykhänneet ja on aika pakertaa Kauppakorkean raportteja tahi jotain O_o

Iltaa teillekkin, oi nilviäiset. Nyt myö olemhe kyykhänneet ja on aika pakertaa Kauppakorkean raportteja tahi jotain O_o
Mitäs raporttia väsäät?

E: Ja niin, hej vaan kaikille! :haart:

Mitäs raporttia väsäät?

E: Ja niin, hej vaan kaikille! :haart:

Jotain MAY:n CRM-shittii. Suht perverssiä, mutta markkinointi on. :haart:
Tosin eipä tuossa enää oikeen oo väsäämistä. Paska mikä paska :D

Jotain MAY:n CRM-shittii. Suht perverssiä, mutta markkinointi on. :haart:
Tosin eipä tuossa enää oikeen oo väsäämistä. Paska mikä paska :D
Voi helileijaa, paskaa koko markkinointi! :D
Täytyykin ruveta skannailemaan kuka koulun mokkereista näyttää pakkislaiselta... ;)
Itse pitäs vääntää joku TJ4 esitelmänosa kasaan huomiseksi, ei paha. MUTTA sain juuri todeta että kaveriltani ottama office ei toimi ja näin ollen ei paljon slaideja kasailla! Vitun jännäksi menee, jos ei ware kohta kulje. :jahas:

Voi helileijaa, paskaa koko markkinointi! :D
Täytyykin ruveta skannailemaan kuka koulun mokkereista näyttää pakkislaiselta... ;)
Itse pitäs vääntää joku TJ4 esitelmänosa kasaan huomiseksi, ei paha. MUTTA sain juuri todeta että kaveriltani ottama office ei toimi ja näin ollen ei paljon slaideja kasailla! Vitun jännäksi menee, jos ei ware kohta kulje. :jahas:

Haha, eipä mua sieltä kyllä muusta massasta mitenkään erottais ;) (paitsi siitä nahka-asusta tietysti :haart:)... Onkos tosta TJ:stä mihinkään? Oon yrittäny pohdiskella mitä sitä rupeis lukemaan sivuaineena, toi KV nyt lähtökohtasesti se pääaine :)

Haha, eipä mua sieltä kyllä muusta massasta mitenkään erottais ;) (paitsi siitä nahka-asusta tietysti :haart:)... Onkos tosta TJ:stä mihinkään? Oon yrittäny pohdiskella mitä sitä rupeis lukemaan sivuaineena, toi KV nyt lähtökohtasesti se pääaine :)
TJ on sellasta aika monipuolista ja ihan käytännöllistä hippakivaa. Ei siitä pääaineeksi IMO ole, mutta aika tasaisesti kaikkia täydentävä sivuaine se on, ja helppoja bongoja! ;)
Kimsson luet TuKKK:ssa?
Jöö, sielläpä siellä.

TJ on sellasta aika monipuolista ja ihan käytännöllistä hippakivaa. Ei siitä pääaineeksi IMO ole, mutta aika tasaisesti kaikkia täydentävä sivuaine se on, ja helppoja bongoja! ;)

Sitäpä sitä, jos siitä vaikka sivuaineena vois olla hyötyä tulevaa työelämää varten.

Back
Ylös Bottom