Ajattelin humalassa kokata bravuuri-ruokani ja sitten käpertyä nurkkaan nukkumaan TKP kädessä. :haart:
Ai, no siinä tapauksessa!! Mulla on broilerin suikaleita :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin humalassa kokata bravuuri-ruokani ja sitten käpertyä nurkkaan nukkumaan TKP kädessä. :haart:
Suhun voi aina luottaa.Ai, no siinä tapauksessa!! Mulla on broilerin suikaleita :D

Ajattelin humalassa avata anaali-reikäni ja sitten käpertyä nurkkaan nukkumaan TKP pyllyssä. :haart:
Kannatti lähteä kotoa, heti tuli vastaan mielenkiintoisia ihmisiä mielenkiintoisin suunnitelmin :wtf: Tästä tulee hyvä ilta :D

Suorastaan vaadin.Jos niin toivot.
mitä olet keksinyt?![]()

Jos tehdään niin, että ensin avataan hiukan ihoa teräsvillalla ja sitten työnnetään tuota TKP:tä pippurisumutteella. Uskon tuntemuksen olevan aivan vallaton.Idearikas poika. Voidaanko liukastaa se TKP ensin pippurisumutteella?
Jos tehdään niin, että ensin avataan hiukan ihoa teräsvillalla ja sitten työnnetään tuota TKP:tä pippurisumutteella. Uskon tuntemuksen olevan aivan vallaton.
Hyi.Tuo mukanas mulle ne kanasuikaleet.Ai oikeasti? En.
e. pitäiskö mun raahata perseeni kaupunkiin?

Tuo mukanas mulle ne kanasuikaleet.![]()
Kimsson perkele mä uskoin susta enemmän... Häpeä!!!Tuo mukanas mulle ne kanasuikaleet.![]()