Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin humalassa kokata bravuuri-ruokani ja sitten käpertyä nurkkaan nukkumaan TKP kädessä. :haart:

Ai, no siinä tapauksessa!! Mulla on broilerin suikaleita :D

Kimssonilta oikein satelee hyviä ideoita :D

e. Yölintu on POP!!

Idearikas poika. Voidaanko liukastaa se TKP ensin pippurisumutteella?

Kannatti lähteä kotoa, heti tuli vastaan mielenkiintoisia ihmisiä mielenkiintoisin suunnitelmin :wtf: Tästä tulee hyvä ilta :D

Kannatti lähteä kotoa, heti tuli vastaan mielenkiintoisia ihmisiä mielenkiintoisin suunnitelmin :wtf: Tästä tulee hyvä ilta :D

mitä olet keksinyt? :rolleyes:

Ai oikeasti? En.

e. pitäiskö mun raahata perseeni kaupunkiin?

mitä olet keksinyt? :rolleyes:

Mennään El Gringoon :lol2: Piti eka lähteä kotiin syömään jätskiä ja kattoo leffaa mut nyt yhtäkkiä kasassa on isohko porukka ja mennään ulos :)

Idearikas poika. Voidaanko liukastaa se TKP ensin pippurisumutteella?
Jos tehdään niin, että ensin avataan hiukan ihoa teräsvillalla ja sitten työnnetään tuota TKP:tä pippurisumutteella. Uskon tuntemuksen olevan aivan vallaton.

Jos tehdään niin, että ensin avataan hiukan ihoa teräsvillalla ja sitten työnnetään tuota TKP:tä pippurisumutteella. Uskon tuntemuksen olevan aivan vallaton.

:offtopic: Hyi.

olette hienoja miehiä enkä muista mitä olen viimeisien kahen tunnin aikana sanonut

Tekis mieli mennä hakemaan tuolta auton takakontista lonkeroa ja vetää pikku tumut salaa. Menis tää yö paljon kivuttomammin.:rolleyes:

Back
Ylös Bottom