Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksikä addiktiksi? Addiktejahan on monenlaisia esim pakkisaddikteja.Ihana lääkäri epäili mua addiktiks<3
Miksikä addiktiksi? Addiktejahan on monenlaisia esim pakkisaddikteja.
Luulia sua nistiksi? :D
Toi lääke ei sano mulle kyllä mitään.Sirdalud-addiktiksi kun sitä reseptiä menin hakemaan. Sit sanoin että oon varastomies ja ymmärsi siten yskän. Oon "muutaman" kerran saanut uutta reseptiä hakea :D

Vai että olet varastomies![]()
Itse myös hieman säikähdin. Miitissä jepu näytti kyllä uhkaavasti tytöltä?Mä heräsin tohon samaan ja pelästyin. Oon kyllä ihan varma ettei toi pidä paikkaansa.:jahas:
Itse myös hieman säikähdin. Miitissä jepu näytti kyllä uhkaavasti tytöltä?

Olen täysin samaa mieltä. Mietippä vielä jos erehtyisi noin hyvännäköisen tytön(pojanNäin on. Menee tää kummaksi tää maailma, jos noin hyvännäköinen tyttö onkin sitten muka mies? Mihin tää homma oikein on menossa..![]()
) kanssa samaan sänkyyn ja housuista paljastuisi yllätys. Traumathan siitä tulisivat. Joku pisti painepesurin päälle tuolla ulkona, sen verran kovaa tota vettä tulee alas.![]()
Olen täysin samaa mieltä. Mietippä vielä jos erehtyisi noin hyvännäköisen tytön(pojan) kanssa samaan sänkyyn ja housuista paljastuisi yllätys. Traumathan siitä tulisivat.
Olenkohan kääntymässä sisäisesti homoksi kun miehetkin ovat nykyään jo hyvännäköisiä? :jahas:
Joo lähdetään vain. Mä voin tyrmätä avokin niin sen jälkeen meillä onkin aika vapaat kädet suorittaa missio Jepu, boy or girl.Lähetään tänään jepun luokse ja selvitetään tää asia. Mua häiritsee nyt suunnattomasti!:D
Joo lähdetään vain. Mä voin tyrmätä avokin niin sen jälkeen meillä onkin aika vapaat kädet suorittaa missio Jepu.
Jeps. Näin tehdään. Mennään illalla vasta tossa joskus yhdeksän jälkeen niin mä kerkeän. Otan tarvittavat välineet mukaan kuten vaseliinia, pölyhuiskan ja kumisaappaat.
Mut.. mut.. mulla on nukkumaanmenoaika ysiltä :itku: