Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä joka päivä töitä teen,
joka ainoa päivä seitsemäksi meen.
Sen kaiken teen mä siksi vain,
koska, kulta, sä jaksat olla mun omanain....

Ihana lääkäri epäili mua addiktiks<3

Miksikä addiktiksi? Addiktejahan on monenlaisia esim pakkisaddikteja.

Luulia sua nistiksi? :D

Sirdalud-addiktiksi kun sitä reseptiä menin hakemaan. Sit sanoin että oon varastomies ja ymmärsi siten yskän. Oon "muutaman" kerran saanut uutta reseptiä hakea :D

Vai että olet varastomies :eek:

Mä heräsin tohon samaan ja pelästyin. Oon kyllä ihan varma ettei toi pidä paikkaansa.:jahas:

Varastohenkilö sitte :dance:

Sirdalud on lihasrelaksanttia.

Itse myös hieman säikähdin. Miitissä jepu näytti kyllä uhkaavasti tytöltä?

Näin on. Menee tää kummaksi tää maailma, jos noin hyvännäköinen tyttö onkin sitten muka mies? Mihin tää homma oikein on menossa..:eek:

:lol2:

Joku pisti painepesurin päälle tuolla ulkona, sen verran kovaa tota vettä tulee alas. :eek:

Näin on. Menee tää kummaksi tää maailma, jos noin hyvännäköinen tyttö onkin sitten muka mies? Mihin tää homma oikein on menossa..:eek:
Olen täysin samaa mieltä. Mietippä vielä jos erehtyisi noin hyvännäköisen tytön(pojan :eek:) kanssa samaan sänkyyn ja housuista paljastuisi yllätys. Traumathan siitä tulisivat.

Olenkohan kääntymässä sisäisesti homoksi kun miehetkin ovat nykyään jo hyvännäköisiä? :jahas:

Joku pisti painepesurin päälle tuolla ulkona, sen verran kovaa tota vettä tulee alas. :eek:

Nää on niitä hetkiä kun harmittaa jo valmiiksi kotihoidossa tapahtuva kohteiden vaihtaminen jalkaisin tai pyörällä :D

Olen täysin samaa mieltä. Mietippä vielä jos erehtyisi noin hyvännäköisen tytön(pojan :eek:) kanssa samaan sänkyyn ja housuista paljastuisi yllätys. Traumathan siitä tulisivat.

Olenkohan kääntymässä sisäisesti homoksi kun miehetkin ovat nykyään jo hyvännäköisiä? :jahas:

Lähetään tänään jepun luokse ja selvitetään tää asia. Mua häiritsee nyt suunnattomasti!:D

e. täällä sataa vettä vaan silleen nätisti ja vähän. Luulin kyllä ekaks että se on räntää, mutta ei sentään.

Saatte tulla kylään jos autatte mua purkaa meidän sängyn, joka olis ohjelmassa tänään.
Voin kertoa, vittumainen saada ehjänä osiin :D

Inssi meni oikeastaan helvetin hyvin.

Joo lähdetään vain. Mä voin tyrmätä avokin niin sen jälkeen meillä onkin aika vapaat kädet suorittaa missio Jepu.

Jeps. Näin tehdään. Mennään illalla vasta tossa joskus yhdeksän jälkeen niin mä kerkeän. Otan tarvittavat välineet mukaan kuten vaseliinia, pölyhuiskan ja kumisaappaat.

Jeps. Näin tehdään. Mennään illalla vasta tossa joskus yhdeksän jälkeen niin mä kerkeän. Otan tarvittavat välineet mukaan kuten vaseliinia, pölyhuiskan ja kumisaappaat.

Mut.. mut.. mulla on nukkumaanmenoaika ysiltä :itku:

Back
Ylös Bottom