Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukas se nukkuikaan viimeyönä työnsä ääreen? :lol2:

1596951-unettomuusetu.jpg
Toi on kyllä ihan Dinhon näkönen..Hah haa..:hyper:
Niin muuten onkin :lol2:
Eikös se sitten muka ole Dinho? ;)
Voi vittu.. Kimssonia kairataan kyllä sitten huolella ensi kuussa

Tampesteri on sitten valloituskohteista seuraava. Dinho isännöi.
Ei enään ikinä Tampere miittiä..

Mutta missä muuten on Dinho??:eek: Ei ole vielä liittynyt mukaan.
Sillä on varmaan elämä? :rolleyes:

e: tai no ehkä ei sentään (Dinhollako elämä?!)... Luulen, että se parhaillaan hykertelee jotain überpervoa meidän päänmenoksi.
Olin panemassa.

Mulla on ihan perjantai-olo.

Edit. Tekeeks Dinho jotain sigujen guinnes-ennätystä?
Mulla on ihan WTF olo.

Kokeillaan vähän porukoiden hermoja..

:hyvä:

Mulla ei taas kulkenut puntti yhtään ja jalat tuntuu edelleen tukkosilta, vaikkakin vähän paremmilta. Taidan vaan levätä loppuviikon ja lenkittää koiraa jos sateet antaa myöten lähteä pihaa pidemmälle.
Perkele :curs:

Muissa kuin asiakaspalveluhommissa pieni piilevä kiukku vaan antaa voimia. Sen takia en olekaan asiakaspalveluhommissa kun en jaksa feikata hymyy koko ajan. Perseestä kun yhtäkkiä huomaa hymyn muuttuneen vinoksi irvistykseksi ja kulmat kurtussa selittää asiakkaalle jotain. Kokeiltu on. :)

Jotenkin idioottimainen olo olla koko ajan suupielet korvissa.

Vitut. Emmä ainakaa hymyile kokoajan. Päin vastoin. Oon oma negis itteni niin asiakkaat kaikkoaa ja saa rauhassa surffata netissä :D

Mun pitäis lähteä kohta lääkäriin kinuumaan reseptiä eikä yhtään nappais toi ulkoilma. Edes koira ei halunnut tossa säässä olla, pissas nopeesti lähimpään puskaan ja samantien oven taakse luimistelee.

Mun pitäis lähteä kohta lääkäriin kinuumaan reseptiä eikä yhtään nappais toi ulkoilma. Edes koira ei halunnut tossa säässä olla, pissas nopeesti lähimpään puskaan ja samantien oven taakse luimistelee.
Teidän koira on mukavuuden haluinen. Kai kannoit sen edes ylös, ettei veitikan tartte jalkojaan rasittaa mokomassa portaikossa?

Huomenta!

Tänään on muuten ihan kiva fiilis vaikka sataakin kuin esterin revasta. Pitäis suunnitella firman 40 kilsan lauantain pyöräilyä ja oheisjuttuja. Lupasivat kunnon sadetta lauantaiksi ja mulla ei ole mitään kunnon vedenpitävää asua.

Kunnon flunssa luvassa :)

ohhoh maantiedon tunnilla hajoilemassa. onneks on koulussa langaton verkko niin voi datailla läppärillä, siis kirjoitella muistiinpanoja :D

Back
Ylös Bottom