Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla raikaa Volbeattia :haart:
Uudessa työssä ei musiikkiakaan voi oikeen kuunnella, ehkä ainoo iso miinus :D

Perverssi :whip:

Makke on just hyvä biisi. Vois kuunnella taas pitkästä aikaa ku pääsee himaan :D

Sitten Satu the teinihoro.:D

On mulla taas musiikit. Taidan vaihtaa nyt Kotiteollisuuteen!:rock:

jepu: No jos hoitajaks ryhdyt niin kyllä mun mielestä siinä työssä on paljon enemmän miinuksia kuin pelkästään musiikin kuuntelu.

jepu: No jos hoitajaks ryhdyt niin kyllä mun mielestä siinä työssä on paljon enemmän miinuksia kuin pelkästään musiikin kuuntelu.

Puolensahan se on kaikella työllä. Me tuskin ajatellaan niitä miinuksia ihan samalla tavalla, kun mua kiinnostaa toi homma ja sua ei taida :)

Se oli taas kamppailu elämästä ja kuolemasta, että ehtiikö bussiin. Niin täpärälle meni tällä kertaa, että piti läskin ruveta oikein juoksemaan... :D

Puolensahan se on kaikella työllä. Me tuskin ajatellaan niitä miinuksia ihan samalla tavalla, kun mua kiinnostaa toi homma ja sua ei taida :)
No jaa, noita puolia nyt näkee jonkun verran kun terveyskeskuksessa töissä olen. Känniset lyövät mummot ja paskaiset asiakkaat. Eiköhän tuo hoitajan ammatti ole kutsumus-ammatti, siinä missä vartijan ammattikin :rolleyes:

Mä en käytä pukua. Muuten olisit saanu avecin.;)

No mä taidan muutenkin skippaa koko touhun, kun vaikuttaa olevan aika omituista menoa luvassa. :jahas:

Siis mitä ihmettä noi tyypit on keiden musaa kuuntelette? En oo kuullutkaan...:rolleyes:

Tänään on ehkä paras päivä ikinä :haart:

Aamulla tallensin personal statementin -> askeleen lähempänä Brittejä
Ei ranskan koetta -> pääsin koulusta jo yhdeltä
Äikän yo-essee lähti 50 pisteenä
Iskä laitto rahaa -> saan ladattua bussi- ja salikortin ja jää vielä ylikin
Tein kivoja suunnitelmia perjantaiksi

Ihanaaaaaaaaa :dance:

Jugetsi: Löytyikö? :D

T-Byrd: Oranssi Paskaa on osa ainakin.

Löyty. Vois sanoa että tälle sakille hyvin koskettava kappale.:D

No jaa, noita puolia nyt näkee jonkun verran kun terveyskeskuksessa töissä olen. Känniset lyövät mummot ja paskaiset asiakkaat. Eiköhän tuo hoitajan ammatti ole kutsumus-ammatti, siinä missä vartijan ammattikin :rolleyes:

No joo, mä en mene terveyskeskukseen ja äiti on kyllä pitänyt huolen että kuulen kaikki huonotkin puolet lähihoitajan ammatista, sillä on kokemusta vanhus-, lapsi- ja perhetyöstä :D
Ja silti mua kiinnostaa.

No joo, mä en mene terveyskeskukseen ja äiti on kyllä pitänyt huolen että kuulen kaikki huonotkin puolet lähihoitajan ammatista, sillä on kokemusta vanhus-, lapsi- ja perhetyöstä :D
Ja silti mua kiinnostaa.
Mamis on varmaa sitten nähnyt yhtä sun toista. Tiedät siis mihin ryhdyt :) Toivottavasti tykkäät.

Jugetsi: Eikö olekkin antoisa kappale? Sopisi tän threadin tunnariksi:haart:

"Nahkapöksyt jalassa, poikia katselee"... "Pedro tykkää olla homoseksuaali!"

Oikein ihaaaana biisi joo.:)

Nyt rupesin latailemaan Volbeattia, kun jepu sitä rokitteli äsken. Ihan hyvältä kuulostaa kyl.
Kohta pitäis lähtee hakemaan kaveria peijaksesta. Tuntuu vaan siellä taas kestävän niin hemmetin kauan..

Koeviikko loppu <3<3<3

Nyt on hyvä fiilis ja aurinko paistaa... voiski mennä nukkuun.

Vois laittaa Yölintua soimaan...

Heh, lopareiden kunniaks tappelen duunin työvuorojärjestelmän chatissa asiasta joka ei oikeastaan kiinnosta mua enää vittujakaan :dance2:

Back
Ylös Bottom