Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perverssi :whip:
Makke on just hyvä biisi. Vois kuunnella taas pitkästä aikaa ku pääsee himaan :D

Peppu Pedro on kanssa asiaa :lol2:Sitten Satu the teinihoro.:D
On mulla taas musiikit. Taidan vaihtaa nyt Kotiteollisuuteen!![]()
jepu: No jos hoitajaks ryhdyt niin kyllä mun mielestä siinä työssä on paljon enemmän miinuksia kuin pelkästään musiikin kuuntelu.

Peppu Pedro on kanssa asiaa :lol2:

No jaa, noita puolia nyt näkee jonkun verran kun terveyskeskuksessa töissä olen. Känniset lyövät mummot ja paskaiset asiakkaat. Eiköhän tuo hoitajan ammatti ole kutsumus-ammatti, siinä missä vartijan ammattikinPuolensahan se on kaikella työllä. Me tuskin ajatellaan niitä miinuksia ihan samalla tavalla, kun mua kiinnostaa toi homma ja sua ei taida![]()

Mä en käytä pukua. Muuten olisit saanu avecin.;)

Jugetsi: Löytyikö? :D
T-Byrd: Oranssi Paskaa on osa ainakin.
No jaa, noita puolia nyt näkee jonkun verran kun terveyskeskuksessa töissä olen. Känniset lyövät mummot ja paskaiset asiakkaat. Eiköhän tuo hoitajan ammatti ole kutsumus-ammatti, siinä missä vartijan ammattikin![]()
Mamis on varmaa sitten nähnyt yhtä sun toista. Tiedät siis mihin ryhdytNo joo, mä en mene terveyskeskukseen ja äiti on kyllä pitänyt huolen että kuulen kaikki huonotkin puolet lähihoitajan ammatista, sillä on kokemusta vanhus-, lapsi- ja perhetyöstä :D
Ja silti mua kiinnostaa.
Toivottavasti tykkäät.Erittäin sofistikoitunut valinta. :thumbs:Vois laittaa Yölintua soimaan...