Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä sillä suklaalla ku et kuitenkaa voi sitä syödä? :DJee sain työkaverilta kirjan ja suklaata! :hyvä:
Nyt vituttaa oikein olan takaa.....
miehet ...tana...:curs:
Mitä sä sillä suklaalla ku et kuitenkaa voi sitä syödä? :D

Mikäs miehissä vikana?:(
MITÄ? Miksi?Söin mä jo pari palaa![]()
Ei nyt ole mikään karkkipäivä. Makeiset nautitaan vain viikonloppuisin. Ei arkena :curs:MITÄ? Miksi?Ei nyt ole mikään karkkipäivä. Makeiset nautitaan vain viikonloppuisin. Ei arkena :curs:
Koskee myös joitain naisia tämä sama asia.Jotkut heistä eivät ymmärrä puhua totta, taikka sitten eivät ymmärrä kunnioittaa toisten ihmisten ajankäyttöä. Anteeksi yleistys, tarkoitus oli sanoa "jotkut miehet"...
Mutta kyllä se on silti perseestä.Te ootte kuitenkin ihania. :haart:
Et miitissäkään suostunut syömää sitä tuplaa siitä pöydältä vaikka kuinka sitä sulle tuputin. Eikö se ollut epäkohteliasta? Tuhosit vielä kaikenlisäksi patukan puremalla sitä sen ollessa vielä kuorien sisällä.Noku se on kohteliasta ja koska mulla ei ole karkkipäivää :lol2:
Et miitissäkään suostunut syömää sitä tuplaa siitä pöydältä vaikka kuinka sitä sulle tuputin. Eikö se ollut epäkohteliasta? Tuhosit vielä kaikenlisäksi patukan puremalla sitä sen ollessa vielä kuorien sisällä.
Ei ollu sun synttärit, oli vielä isommat ja paremmat kekkerit: PAKKIS miitti:haart::kippis1:Mut ei ollu mun synttärit miitissä ;)
Muistin ko asian vasta nyt btw :D
ja sen jälkeen vielä kähti kuppilasta suhteellisen selvinpäin(?).Nyt vituttaa oikein olan takaa.....
miehet ...tana...:curs:
Mikäs miehissä vikana?:(
Jotkut heistä eivät ymmärrä puhua totta, taikka sitten eivät ymmärrä kunnioittaa toisten ihmisten ajankäyttöä. Anteeksi yleistys, tarkoitus oli sanoa "jotkut miehet"...
Te ootte kuitenkin ihania. :haart:
:haart:
P.S. En tiedä, voiko miestä sanoa ihanaksi...
tai sen paremmin voiko sanoa naista ihanaksi, loppujen lopuksi kaikki(suurin osa, muotoillaan nuin...) ovat vittumaisen itsekkäitä.

Olen täysin samaa mieltä. Seuraavassa miitissä tehdään liike ja jepu on ihmeissään patukka suussa, hyvässä kännissä ja jatkoilla.Kyllä jepulle olis pitäny patukkaa laittaa suuhun, niin olis jääny vielä jatkoillekkin.![]()
Miksei voisi sanoa miestä ihanaksi? Samoin naista..?

Jumitit kyl aika huolella. Muistaakseni kysäsin sulta pariinkin kertaan että ootko ihan tällä planeetalla tjsp.Suhteellisen selvinpäin!?!??! :D
Mun mielestä olin kännissä kun apina enkä taksimatkaakaan kunnolla muista.