Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt meen. Oottelen hetken tossa suihkussa jos Columbu tulee pesemään mun mu... selän.

Hitto kun mä en tiedä onko musta tohon. Kai sitä vois käydä silti kokeilee, vuoden määräaikasuus ois nyt aluks.

Ei kai siitä haittaa ole jos kokeilet miltä tuntuu? Huomaat kyllä sitten onko se sun juttus. :)

Ei kai siitä haittaa ole jos kokeilet miltä tuntuu? Huomaat kyllä sitten onko se sun juttus. :)

Mulla on alkuun vuoden määräaikainen hoitoapulaisena, eli ehkä vois sen verran käydä kurkkaamassa.
Tää firmakin kun on mitä on :jahas:

Nyt lounastreffit!->

Jaksoin käydä suihkussa. Siihen tää homma sit hyytykin. Nyt taas tänne vähäks aikaa ja sitten uus yritys jos pääsis liikkeelle.:rolleyes:

Nyt vähän piristeitä tänne ja äkkiä. Sammun tähän koneelle kohta....

Nyt vähän piristeitä tänne ja äkkiä. Sammun tähän koneelle kohta....

Meinasin taas pervoilla, mutta jätin väliin.:)
Hae kuppi kuumaa ja tee vähän voimisteluliikkeitä, niin rupee veri kiertämään. Mä yritän olla sammumatta tähän sohvalle.

Kirjoitukset ohi! Vois tänään vaikka vähän juhlia sitä :rolleyes: Istuin taas siellä melkein 2h tyhjän panttina, värittelin ruutuja ja kirjoitin "esseet" 3 kertaa :jahas:

Oli muuten ihan siistii, eka kommentti luokkakaverilta koulussa: "What the hell happened to ur eye?? No wait, don't answer, knowin u it was something utterly unbelievable and stupid." :D :D

Kirjoitukset ohi! Vois tänään vaikka vähän juhlia sitä :rolleyes: Istuin taas siellä melkein 2h tyhjän panttina, värittelin ruutuja ja kirjoitin "esseet" 3 kertaa :jahas:

Oli muuten ihan siistii, eka kommentti luokkakaverilta koulussa: "What the hell happened to ur eye?? No wait, don't answer, knowin u it was something utterly unbelievable and stupid." :D :D

Se on hyvä että ne tuntee sut niin hyvin, että tietää jo valmiiks jotain hölmöä tapahtuneen.:D

Virallinen blondi asialla.:)

Meinasin taas pervoilla, mutta jätin väliin.:)
Hae kuppi kuumaa ja tee vähän voimisteluliikkeitä, niin rupee veri kiertämään. Mä yritän olla sammumatta tähän sohvalle.

:D

Nappasin juuri ompun nassuun ja tuntuu siltä, että kohta on vaan pakko kahvosta ottaa kupponen. Ei tästä muuten selviä. Säkin voisit ottaa omasta neuvostas vaarin....:rolleyes:

Ei taida enää ihmetellä sun kaatumisia. :lol2: Kerroitko kuitenkin mitä tapahtui?

Mä löysin just vekin mun korvasta ja ison mustelman mun kämmenselästä.

Helvetti ku ois älynny antaa kamerakännykän laulaa niin olisi saanut Alyssasta aika hyvää matskua :D

Olis joo pitäny saada jakoon sinne Youpor.. Youtubeen..;)
:D

Nappasin juuri ompun nassuun ja tuntuu siltä, että kohta on vaan pakko kahvosta ottaa kupponen. Ei tästä muuten selviä. Säkin voisit ottaa omasta neuvostas vaarin....:rolleyes:

Sain just housut jalkaan ja nyt ihan oikeesti lähen liikkeelle.:)

Back
Ylös Bottom