Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Virallinen blondi asialla.:)

Aina ollut ja tulen varmaan (valitettavasti) aina olemaan :D

Helvetti ku ois älynny antaa kamerakännykän laulaa niin olisi saanut Alyssasta aika hyvää matskua :D

Hääh, miten niin muka? :jahas:

Ei taida enää ihmetellä sun kaatumisia. :lol2: Kerroitko kuitenkin mitä tapahtui?

Mä löysin just vekin mun korvasta ja ison mustelman mun kämmenselästä.

Joo kerroin, piristin kuulemma kovasti kaikkien matikantuntia :D
Ja kyllä säkin näköjään osaat! :thumbs: Mistä ne on tullut?

Ylösnousemus!

Suuhunlaukeemus!

Saaks mä Biroo laittaa yhen sun kirjottaman jutun tohon mun siguun??:)

Ok.:D

Joo kerroin, piristin kuulemma kovasti kaikkien matikantuntia :D
Ja kyllä säkin näköjään osaat! :thumbs: Mistä ne on tullut?

Voin uskoa että piristi. Oli se meillekin aika hupaisaa silloin (vaikka ei toi oikeasti edes ole nauramisen aihe).

:lol2:

Ei aavistustakaan mistä ne on tullut. Tänä aamuna huomasin ton vekin ja lauantaina päivällä ton mustelman. Antanu jollekin kämmenselkää yöllä. :whip:

Ei ole mitään verrattuna kevään kommelluksille. :D
Olen herännyt!
Tervetuloa uuteen viikkoon!

Suuhunlaukeemus!

Ei helv...:D

Pitkään aikaan ei olekaan lastit lennelleet, mutta onneksi Columbu innoitti meitä kaikkia virtuaalipeeeeeniksellään yhtymään naamallelaukeamisen saloihin. Odotamme innolla minkälainen pervo hänestä kehkeytyy tuolla reissulla.

Mä luulen, että siellä on meiän ihq Columbu sekaantunu niin moneen pikkupoikaan ettei tosikaan. Sillä voi mennä vähän aikaa selviytyessä siitä onnellisuuden tunteesta.:rolleyes:

e. nyt taas moi!

Japko!! ootko sie kotona vai missä röhnöttelet?
louhase se minun reppu johonni :D

Pirautahan sitten niin saat reppus.

Ei aavistustakaan mistä ne on tullut. Tänä aamuna huomasin ton vekin ja lauantaina päivällä ton mustelman. Antanu jollekin kämmenselkää yöllä. :whip:

Ei ole mitään verrattuna kevään kommelluksille. :D

Jugetsi yritti lähennellä vähän liikaa ja vedit bitch slapilla? :D :whip:

Mitäköhän sitä tekisi... Olis oikeesti ollu koulua 4 saakka mut ihmiset saa luvan valehdella mun puolestani et oon vielä kirjoituksissa. Jään kyllä kivasti jälkeen ku en perjantainakaan ollu koulussa :eek:

Back
Ylös Bottom