Kieltämättä kommentin ajotus oli hyvä. Enkä mä mitää kalpeeks mennySe tuli jotenkin aika osuvaan paikkaan se kommentti. Jätkä valahti ihan kalpeeks ja kakka tuli suorilta housuun.:D

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kieltämättä kommentin ajotus oli hyvä. Enkä mä mitää kalpeeks mennySe tuli jotenkin aika osuvaan paikkaan se kommentti. Jätkä valahti ihan kalpeeks ja kakka tuli suorilta housuun.:D

Nurse:haart: :whip:No ei ku jos musta tulee lähihoitaja :lol2:
No ei ku jos musta tulee lähihoitaja :lol2:

No huh! Oot ihan homo kun säikyttelet tuolla tavalla :(
Sä meet. Mä tuun. Sun päälle. Saippuoin sun selän mun omalla luomu-shampoolla.Nyt meen. Oottelen hetken tossa suihkussa jos Columbu tulee pesemään mun mu... selän.
Ei kai siitä haittaa ole jos kokeilet miltä tuntuu? Huomaat kyllä sitten onko se sun juttus.![]()
Kohta kännit ja karaokea. Jee :D

Nyt vähän piristeitä tänne ja äkkiä. Sammun tähän koneelle kohta....
Istuin taas siellä melkein 2h tyhjän panttina, värittelin ruutuja ja kirjoitin "esseet" 3 kertaa :jahas:Kirjoitukset ohi! Vois tänään vaikka vähän juhlia sitäIstuin taas siellä melkein 2h tyhjän panttina, värittelin ruutuja ja kirjoitin "esseet" 3 kertaa :jahas:
Oli muuten ihan siistii, eka kommentti luokkakaverilta koulussa: "What the hell happened to ur eye?? No wait, don't answer, knowin u it was something utterly unbelievable and stupid." :D :D

Meinasin taas pervoilla, mutta jätin väliin.![]()
Hae kuppi kuumaa ja tee vähän voimisteluliikkeitä, niin rupee veri kiertämään. Mä yritän olla sammumatta tähän sohvalle.

Kirjoitukset ohi! Vois tänään vaikka vähän juhlia sitäIstuin taas siellä melkein 2h tyhjän panttina, värittelin ruutuja ja kirjoitin "esseet" 3 kertaa :jahas:
Oli muuten ihan siistii, eka kommentti luokkakaverilta koulussa: "What the hell happened to ur eye?? No wait, don't answer, knowin u it was something utterly unbelievable and stupid." :D :D
Helvetti ku ois älynny antaa kamerakännykän laulaa niin olisi saanut Alyssasta aika hyvää matskua :D
:D
Nappasin juuri ompun nassuun ja tuntuu siltä, että kohta on vaan pakko kahvosta ottaa kupponen. Ei tästä muuten selviä. Säkin voisit ottaa omasta neuvostas vaarin....![]()