Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:haart:

Hyvä, että wanhaan isään on hyvät välit!

:) e: Oletko itse asunut USA:ssa?

Olen mä jonkin verran asustellut siellä. Pitkiä aikoja isukin luona ja sitten joitakin kuukausia Nykissä. :)

Entä ite?

Voi kun pääsis takas vällyjen alle makoilemaan....

Huomisaamuna heräät sitten vielä märempänä..;)

Todennäköisesti niin tulee käymään. ;)

Pitäis kyllä mennä töissä käymään ja sit tota autoa vähän laitella. Siivoomista jos jaksaa ja illalla jumpalle. Siinähän tää päivä menee.

Kuulostaa ihan mainiolta vapaapäivältä, paitsi et mä en kyl töissä menis käymään. :D

Niin sä ymmärsit asian noin. Se mies yritti viestittää jotain muuta..:jahas:

Parempi se on ymmärtää asia noin, muuten joutuu vain ongelmiin. :jahas:

Olen mä jonkin verran asustellut siellä. Pitkiä aikoja isukin luona ja sitten joitakin kuukausia Nykissä. :)

Entä ite?

Voi kun pääsis Pohjoisvirran kanssa, vällyjen alle makoilemaan....

Olen aina asunut Suomessa...
Salaisuus/paljastus:
En ole koskaan ollut lentokoneessa!

e: :piis: :haart:

Tässä homoluolassahan on jo vaikka kuinka monta runkkaria/nussijaa mennyt yli tuhannen viestin :wtf: Ootte te aika nopeita. Oikeen pupujusseja.

Nyt meen kylmään suihkuun ettei jutut karkaa heti aamusta liian pitkälle.
Eilen meinas karata täysin käsistä, mutta onneks pystyin edes vähän hillitsemään.:evil:

e. Columbu: täällä alkaa vaan uhkaavasti homot vähentyä. Tarttis tehdä jotain asialle.

Hahaha. Aamusta. ;)

Tavallaan voisin kyllä sulle näyttää miten pitkälle ne menee.:whip:

No Columbu tullaan ehkä vähän useemmin näkeen täällä geijoilemassa lähitulevaisuudessa. Sitten saa homot ja piiloheterot kyytiä!

Hyvä että joku pitää mainetta yllä. Minun täytyy ikäväksesi ilmoittaa, että olen kääntynyt heteroksi. Pakkismiitissä näin valon ja koin mullistuksen elämässäni..;)

en mä oikeesti mikskään oo muuttunu. Sama vanha homppi, joten älä pelkää.

Olis paikka. Enään pitää päättää, että onko kotihoito ihan oikeesti mun juttu. Vaiko laitos.

Täällä yksi homo paikalla.

Naureskelen täällä sille Fuhrerin kommentille miitissä:

Biroo: Mitäs me nyt duunataan?
Fuhrer: Vedetään sua kohta perseeseen niin että raikaa

:rock:

Hyvä että joku pitää mainetta yllä. Minun täytyy ikäväksesi ilmoittaa, että olen kääntynyt heteroksi. Pakkismiitissä näin valon ja koin mullistuksen elämässäni..;)

;) :haart:

Olis paikka. Enään pitää päättää, että onko kotihoito ihan oikeesti mun juttu. Vaiko laitos.

Sun tapauksessa veikkaan tahdosta riippumatonta hoitolaitosta parhaaksi valinnaksi.;)

Columbu: mä muokkasin sitä edellistä. Älä ole huolissasi..:)

Täällä yksi homo paikalla.

Naureskelen täällä sille Fuhrerin kommentille miitissä:

Biroo: Mitäs me nyt duunataan?
Fuhrer: Vedetään sua kohta perseeseen niin että raikaa

:rock:

Se tuli jotenkin aika osuvaan paikkaan se kommentti. Jätkä valahti ihan kalpeeks ja kakka tuli suorilta housuun.:D

e. mä mihinkään suihkuun tästä pääse kun jäin jumiin koneelle.

Back
Ylös Bottom