Millon tahansa voin vaihtaa sun kanssa paikkaa. Saat multa hienon kauluspaidan, turvakengät ja ihan törkeen kokoset housut.Huomenta? Jaha täällä kaupat pystys? kukas haluaa koulun penkille? vaihtoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millon tahansa voin vaihtaa sun kanssa paikkaa. Saat multa hienon kauluspaidan, turvakengät ja ihan törkeen kokoset housut.Huomenta? Jaha täällä kaupat pystys? kukas haluaa koulun penkille? vaihtoa?
Salee mahtuis mulle. Oon kunnon pikkutassu :jahas:Mä annan mun turvakengät kokoa 37 vaikka heti jos saatte mahtuu jalkaan ne :D
Mitä helvettiä teet oikeen työkses :DMillon tahansa voin vaihtaa sun kanssa paikkaa. Saat multa hienon kauluspaidan, turvakengät ja ihan törkeen kokoset housut.
Vartija olen. Saat tulla tekee nää vuorot mitä nytki teen, saat olla ihmisten kanssa tekemisissä ja sulle kerrotaan kuinka paska olet ihmisenä, kuinka paska paikka tämä kunta on asua ja kuinka Jumala on ihana.Mitä helvettiä teet oikeen työkses :D
Vartija olen. Saat tulla tekee nää vuorot mitä nytki teen, saat olla ihmisten kanssa tekemisissä ja sulle kerrotaan kuinka paska olet ihmisenä, kuinka paska paikka tämä kunta on asua ja kuinka Jumala on ihana.
Tietäisit vain kuinka lähellä itselläkin pari kertaa ollut.Just, ei olis minusta tuohon hommaan.
Luultavasti ampuisin jokaisen valittajan tai viskoisin niska-perse otteella pihalle.
Ei vaan riittäis pinna kuunnella tuollaista.

Kauheuksia nähty siis koko yö. Ja on se väärin jos oma isä kuristaa. Se on jo aika paha. Et varmaan uskalla sitä enää nähdä..
Saa tästä viikon mukavimmasta päivästä vielä paremman, kun ei paljoa nuku yöllä.![]()

T-Byrd sanoi:heräsin kamalaan painajaiseen jossa oma isä yrittää kuristaa mua. :(
T-Byrd sanoi:Häpi mandei vaan kaikille. :haart:
Mitkä ovat välit, wanhan ukon kanssa?
:haart:

:haart:T-Byrd sanoi::haart:
T-Byrd sanoi:Välit ukon kanssa on hyvät. Ei vain olla pitkään aikaan soiteltu kiireiden takia. Isukki asustelee San Franciscossa, joten noi ajat soitella toisillemme on aina aika huonoja. Täällä hyvin aikainen aamu jos ne soittelee iltaisin ja siellä aikainen aamu jos mä soittelen iltapäivisin. Systereiden kanssa oon enempi yhteyksissä Facebookin kautta...![]()

Kyllä sitä uskaltaa vielä nähä, asutaan vaan aika kaukana toisistamme (eri maissa). Oli vaan aika ahdistava olo kun herää siihen että otsa ihan hiestä märkänä eikä saa henkeä kun luulee että toinen kuristaa. :wtf: Toivottavasti näen ens yönä unta kukkasista, nallekarhuista ja pippel...eiku..:jahas:
Mitäs meinaat lomapäivänä tuunailla?![]()
e. no just, tohon viereen jäi hengaamaan yks mieskonsultti ja kun katoin et mitä se siinä hengaa, rupesi vatkaamaan housujensa vetskaria ees-taas ja viittoi vessan suuntaan. ymmärsin asian kuitenkin niin, että hänellä on pissahätä, ei muuta... :D yök.