Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ehkä, en ainakaan myönnä :D

Hitto meni salkkarit täysin ohi kun mutsi soitti ja juoruttiin puol tuntia.

No ehkä, en ainakaan myönnä :D

Hitto meni salkkarit täysin ohi kun mutsi soitti ja juoruttiin puol tuntia.
Jätit juuri näkemättä parhaan lopun pitkiin aikoihin. Mahtaa harmittaa... :D

Jätit juuri näkemättä parhaan lopun pitkiin aikoihin. Mahtaa harmittaa... :D

Kyl mä sen lopun näin ja meillä on kyllä tallentava boksi :hyvä:

HUOMENNA ON PERJANTAI!! :haart:

Jahas. Pääsihän sitä kotiinkin tälle päivälle. Pitäisköhän sitä huomenna lähteä soodaveden voimin tanssimaan jalat tohjoksi? Ajattelin alkaa absolutistiksi.

Tuu Dinho antamaan mulle säälimunaa!:haart:

Hermot hajoo. Tänä yönä en tuu paljoa tästä koneelta poistumaan, kun oon ihan oikeesti lakossa. No välillä telkkaria voin kattoa. Syömässä ja huussissa voin käydä kanssa ja siinä ne hommat sit alkaa ollakkin.:curs:

Hyvät yöt! Meikäläinen irtautuu nyt koneesta ja alkaa kertailemaan huomisiin ylppäreihin.

Ruotsihan tuo huomenna on vuorossa. Itsekin sitä kirjoittamassa... Saa nähdä kuinka käy, vähän on valmistautuminen jäänyt eli aikalailla fiilispohjalta mennään.

Onnea vaan kummallekkin :lol2:

Kiitän. Onhan tuo toki vähän tullut tässä kertailtua, mutta jos vertaa joidenkin jo lähes hysteeriset mittakaavat saavuttamiin valmistautumisiin niin aika rento on meikäläisen ote.:D

Tuskinpa koskaan tuollakaan arvosanalla mitään teen, mutta mieluummin ruotsi kuin matikka.:)

Mun kaveri/luokkalainen oli telkkarissa! Meinasin lähettää sille viestin mut en taida kehdata, koska se näytettiin tossa paskimpien joukossa :D

e. mä kirjoitin "aikoinani" ruotsin kakkosen syksyllä. Kesällä luin puolet daVinci koodista ruotsiksi, siinä mun valmistautuminen :D Kävi tuuri kokeen kanssa -> L tippui. Se on yllättävän paljon aina kiinni sen kokeen tyylistä, saattaa käydä tuuri :)

I shopped 'til I almost dropped. :D Jalat on nakkia ja muusia nyt. Mukaan kotiin tuli parit kengät ja legginsit. Oujee, bebeh.....huomista odotellessa :dance: vois tehä lihamureketta ja höystöä, slurpsis

Back
Ylös Bottom