Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vituttava auringon paiste. Häikäsee ja sattuu päähän.

Jopa mulle tuli kuuma tossa kävellessä :D
Nyt ahdistaa, tuska ja hiki ja tukka on tiellä ja nälkä ja pyykit pitäs laittaa ja ääääää!!!

Nyt meen jumpalle. Mun pään menoks ei sitten saa suunnitella mitään hyviä juttuja. Pahoja kylläkin.:)

TJ1!!!

Alkaa vähän kuumotella jo tuo huominen. :kippis1:

Mua vaan väsyttää. Taidan oikaista tohon sohvalle->

Helvetin mörkö! Pidät sit aurinkolaseja miitissä ettei ala pelottaa. :lol2:

Asuiski.. :kuola: Poksahti viime viikolla vetotreenissä silmistä/naamasta/yläkropasta kaikki pintasuonet, ni silmät on vieläkin ihan tulipunaset. Ja huomenna pitäis ottaa viel viiminen maksimi :D

Oho :wtf: Kuulostaa aika rajulta. Mahdat olla aika mielenkiintosen näkönen :D

Helvetin mörkö! Pidät sit aurinkolaseja miitissä ettei ala pelottaa. :lol2:

Kiitti.. :jahas: Jos menee samallailla ku viimeks ni sit paikalle pomppii punanen plussapallo blehat päässä :D Oispa jo huominen, pitkästä aikaa tekee mieli juoda jotain.

E:
Oho Kuulostaa aika rajulta. Mahdat olla aika mielenkiintosen näkönen

Kiitti sullekki :D Olin oikeesti aika karun näkönen viimeks, lapset ei uskaltanu kattoo silmiin moneen päivään ja niitten vanhemmatki vähän katto kummaksuen :D
Enää ihmiset ei sentään tuijota niin paljoo :D
Meinaakko Alyssä ajaa muuten kännissä stadiin? :D

Kiitti sullekki :D Olin oikeesti aika karun näkönen viimeks, lapset ei uskaltanu kattoo silmiin moneen päivään ja niitten vanhemmatki vähän katto kummaksuen :D
Enää ihmiset ei sentään tuijota niin paljoo :D
Meinaakko Alyssä ajaa muuten kännissä stadiin? :D

No ei kai, olet varmasti suloinen punaisine silminesi :haart:
En sentään, tullaan ihan junalla :D Olisin muuten kyllä voinut ajaa (selvinpäin siis) mut en oo vieläkään saanu autoa :(

Voiko verkkopankissa maksaa niin että vastaanottajan kohalle laittaa pakkisnickin? :lol2:

Back
Ylös Bottom