Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyl mun mielestä: käyt lenkkeilee koiran kanssa, käyt salilla sit viel uit. Etkä edes dokaa. Ihme muija:worship:

No jos nyt ollaan rehellisiä niin uin ehkä kerran kuussa kun siellä altaassa on niin kylmä :rolleyes:

Mulle ei tuu ikinä krapulaa, tänä vuonnakin on ollut vaan kerran.
Ja normaali ryyppytahti on kerran pari kuussa, eli turha vedota että juon niin harvoin. Mulla on vaan nyt kuiva kausi :D
Kyllä me sulle kuule se krapula aikaan saadaan! Kyse ei ole niinkään harjoittelukerroista vaan harjoiteltavan nesteen määristä ja laadusta! Paljon paskaa kerralla kurkusta alas, ja takaan, että aamulla tekee mieli pistää betonikengät jalkaan ja upota niin syvälle Mariaanien hautaan kuin olla ja voi. ;)

Mulla on vaan nyt kuiva kausi :D

Mulla on alkamassa kai märkä kausi :D Seuraavat pari viikonloppua buukattu täyteen dokaamista. Ja keskiviikkona kävin baarissa. Viime viikonlopun sentään olin täysin raitis.

Huomaa et alan parantumaan ;)

Kimsson: Ai ihana kun kuulostaa houkuttelevalta :D

Alyssa: Mulla oli kanssa koko syyskuu täynnä kaikkea niin hermostuin ja peruin ihan kaiken :rolleyes:

Kimsson: Ai ihana kun kuulostaa houkuttelevalta :D
Ja sitä se myös on! Kimssonin kanssa kun dokaa, ei käteen jää muuta kuin krapula, ja senkin joku kruunaa oksentamalla päällesi, kun sitä vähiten odotat. :haart:

Mihis kaikki hävis? Mitä helvettiä, eikö kaikki istukaan wtf-triidissä perjantai-iltana? :confused:

Olette kaikki perseestä, pitäkää tunkkinne. :jahas:

Pitäs lähteä koira käyttämään ulkona. Sitten amiksien kyytiin, vitun ammarit:jahas:

Mulla on maailman ihanin valkoinen mekko huomisiin pippaloihin :haart: Saa nähdä, miten kauan se pysyy valkoisena.
Veikkaan että nokkasi on pirskeiden jälkeisenä aamuna valkoisempi... :maailmanhuonoinvitsihymiö:

:dance2:

Veikkaan että nokkasi on pirskeiden jälkeisenä aamuna valkoisempi... :maailmanhuonoinvitsihymiö:

:dance2:

Hahah, niinpä :D

pikachu3.jpg

Olette kaikki perseestä, pitäkää tunkkinne. :jahas:

Kohta tulee taas kakoseen niin että heiluu..:whip: Tässä alkaa jo olla kevyt soppa pitkin korvia.:kippis1:

Juon olutta. On pahaa.

Back
Ylös Bottom